Glad for denne side

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

#1
Glad for denne side
Hej
Jeg er lige startet, hvor er det dog en god side og så er den gratis! Fantastisk.
Jeg er en pige på 33, der vejer 95 kg og skal tabe ret meget. For nogle år tilbage lykkedes det mig at tabe 32 kg ved hjælp af Vægtkonsulenterne, men nu er jeg tilbage ved udgangspunktet :-( og jeg gider ikke vægtkonsulenterne igen. Det er hårdt at starte forfra jeg håber kalorieregnskabet og læsning af indlæggene herinde kan være en støtte.
Er der nogle der har tabt sig meget ved hjælp af denne side? Jeg kunne godt bruge lidt opmuntring :-)
15 år12. marts 2009 kl. 13:09
#2
re: Glad for denne side
Jeg tror alle os herinde har tabt os ved hjælp af denne side!

Kalorietællingen igennem denne side hjalp mig meget i starten, men nu tror jeg mere det er forummet og sammenholdet herinde der betyder noget. Men man lærer meget af at taste ind synes jeg.
15 år12. marts 2009 kl. 13:26
#3
re: Glad for denne side
Hej med dig og velkommen til!

Jo, jeg kan godt sige dig at vi er nogen som har tabt os vha Madital :-)
Prøv f.eks. at gå ind i denne tråd:
***link fjernet, da det ikke længere virker***

Her er der blot et lille udpluk af tab beskrevet, det kunne faktisk være sjovt at fortsætte tråden med nogen af alle de tab der er kommet til siden.
Jeg synes desværre ikke at jeg selv har noget at bidrage med, til denne tråd ENDNU, men det kommer!!!

Det går meget langsom for mig denne gang, hvilket der er en logisk forklaring på. Jeg tabte mig simpelthen så hurtigt sidste år fordi jeg gik med en underlivsbetændelse i mange mange måneder, hvilket selvfølgelig har sat min forbrænding op så jeg ikke behøvede at gøre ret meget for at tabe mig. Nu er jeg helt rask og må derfor knokle meget hårdere for at få resultater. Men derfor synes jeg nu stadig godt at min vægt kunne have gået bare lidt mere ned i den tid jeg har været tilbage.

Held og lykke med dit projekt og brug endelig forummet hvis du trænger til støtte :-)

PS: Da der er en del som skriver som "Anonym bruger" synes jeg at du skal vælge dig et eller andet brugernavn så vi andre kan se hvem vi skriver med. Man er jo stadig anonym, nu kan vi bare adskille hinanden, hvis du forstår hvad jeg mener :-)
15 år14. marts 2009 kl. 10:19


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });