Torsdagsvejning uge 11

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

#1
Torsdagsvejning uge 11
Ja så det igen blvet officiel vejedag for mig (selv om jeg vejer mig hver dag) Jeg har taget 300 g på, men dog tabt 500g af det jeg tog på i weekenden af at ligge syg, så alt i alt ferem og tilbage er næsten lige langt, så jeg satser på et stort vægttab i næste uge.

Hvordan går det med jer andre?

Liselotte
15 år12. marts 2009 kl. 08:51
#2
re: Torsdagsvejning uge 11
Efter to ugers stilstand gik det straks bedre i denne uge - 80,3 kg. giver et vægttab på 1,4 på en uge - og stor sandsynlighed for at runde de 80 i næste uge :-)
15 år12. marts 2009 kl. 16:01
#3
re: Torsdagsvejning uge 11
Jeg har tabt 500 gram siden sidste uge. Vejer 49,8 kg nu :-)

Spiste endda 1 rittersport + crossaint i går. Er tilgengæld begyndt at svømme mandag og onsdag.
15 år12. marts 2009 kl. 16:47
#4
re: Torsdagsvejning uge 11
Har taget 1,6Kg på i denne uge :-(
De sidste tre dage, har været præget af regulær overspisning......

Er ret forskrækket over det, og har virkelig brug for at få det under kontrol NUUUU !
Så længe jeg siger pænt nej tak til at alt farligt kan jeg godt holde mig i skindet, men bare en lille øjebliks kontroltab, og dagen er på katastrofekurs.

SKAL, SKAL, SKAL ! være mig der bestemmer !!!
15 år12. marts 2009 kl. 20:37
#5
re: Torsdagsvejning uge 11
Jeg har haft en virkelig dårlig uge. Jeg har taget 300g på, på trods af, at jeg ikke som sådan har gjort noget galt. Jeg var ikke hjemme i weekenden, men spiste alligevel fornuftigt, og ellers har jeg haft stort kalorieunderskud alle andre dage. Jeg er ret frustreret over det, men der er jo ikke rigtig noget jeg kan gøre ved det. Så jeg må bare håbe på bedre resultat næste uge.
15 år12. marts 2009 kl. 21:29
#6
re: Torsdagsvejning uge 11
leiselott: godt gået er sikker på det går bedre i næste uge:)
15 år12. marts 2009 kl. 22:30
#7
re: Torsdagsvejning uge 11
Skide go viljestyrke du har der Vejle.....:-)

Nå min vægt er heldigvis faldet siden sidste torsdag hvor vægten lød på 75,5 kg. Den steg et helt kilo efterfølgende, så jeg har tabt mere end bare lige det som det syner af. I går morges var vægten 74,9 kg:-) Så jeg har tabt 600 gram + det ekstra kilo jeg fik smidt på i løbet af ugen! Men 600 gram er jeg meget godt tilfreds med!

Held og lykke!!
15 år13. marts 2009 kl. 07:50
#8
re: Torsdagsvejning uge 11
Hej Allesammen!

Jeg ved snart ikke hvad jeg skal sige, det er jo et broget billede af tab, stilstand og øgning. Men tillykke til taberne og held og lykke til I andre ;-)

Min vægt har simpelthen også været helt umulig :-(
Jeg har taget 500 g på siden jeg skrev i ugevejning torsdag i sidste uge, men om fredagen var jeg helt nede på 72,3 så reelt har jeg faktisk taget 1 kilo på. Det tossede ved det hele er at jeg i mandags var helt oppe på 74,3, hvilket jeg ikke forstår en pind af for jeg har sgu opført mig ordentligt! Ingen overspisning og salat hver dag så........... grrrrrrrr :-(((((((

Jeg har aldrig været ude for så stort en vægtøgning - uden grund altså - jeg fatter det bare ikke. Nu er jeg så foruden step om torsdagen også startet på lidt styrketræning så jeg håber meget at min vægt snart begynder at gå pænt nedad igen.

God weekend - knus fra Spacy.
15 år13. marts 2009 kl. 12:13


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });