FAC´s vej mod en normal BMI

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+


#1
FAC´s vej mod en normal BMI
Ja jeg opretter lige en ny deltrådsmål til mig selv, det er for min egen skyld jeg gør det, så jeg har noget at stå til regnskab med! Så næste mål er en BMI på 25,0....

I dag er min BMI på 25,9
15 år12. marts 2009 kl. 07:28
#2
re: FAC´s vej mod en normal BMI
Vægt og BMI det samme som igår. Frygtede jeg røg over de 75 kg igen, emn det gjorde jeg ikke, dejligt! Og så har jeg været ude og købe et par nye bukser...... Str. 40, var lige ved at falde bagover. Det har jeg ikke prøvet siden jeg var teenager..... Det bliver en skøn dag:-)
15 år13. marts 2009 kl. 06:44
#3
re: FAC´s vej mod en normal BMI
Tillykke - et par bukser i en størrelse mindre, det er altså stort!
15 år13. marts 2009 kl. 09:03
#4
re: FAC´s vej mod en normal BMI
Tillykke med de nye små bukser ;)
Det er en skøn fornemmelse!

Min BMI er kommet ned under 25 nu hvilket også var en stor sejr, men vægttabet er gået lidt i stå efterfølgende.
15 år13. marts 2009 kl. 09:05
#5
re: FAC´s vej mod en normal BMI
Mange tak skal i have, ja det er en super fornemmelse!:-)
15 år13. marts 2009 kl. 21:07
#6
re: FAC´s vej mod en normal BMI
BMI i dag 25,8 og 74,7 kg:-)
15 år14. marts 2009 kl. 09:00
#7
re: FAC´s vej mod en normal BMI
Tillykke Fac,

Har været ude at købe et par bukser i dag i størrelse 46,
Har jeg helle ikke kunnet være i siden jeg var teenager,
Det er simpelthen noget der løfter ens humør til skyerne:)
Jeg var ved at hoppe af glæde, jeg følte mig på en måde helt forlegen da jeg købte dem.
Det er simpelthen nået man skal vænne sig til.
Men Tillykke Fac!.

Skal til at skrive min onsdags vejning ind igen, min vægt har været rimelig mærkelig på det sidste.
Specielt når man ved man burde have tabt sig en del, at den så står stille. Er så surt!
Var ved at opgive på et tidspunkt, Men nej. Aldrig mere.
Og det giver mig så meget motivation at læse dit indlæg.
Måske står vægten bare stille.
Har du prøvet det Fac?

Tak Fac, fordi du gav mig motivationen igen.
Det er dejligt at kunne dele sine tanker med jer,
Folk omkring en kan godt blive lidt træt af at høre på det.

Tillykke endnu en gang.

Og til de andre som har tabt sig:)

Og Til dem der måske har været ved at opgive men alligevel tog sig i nakken.

Knus Christine
15 år15. marts 2009 kl. 02:59
#8
re: FAC´s vej mod en normal BMI
Hej Christine, Tak for de søde ord.

Om min vægt har været gået i stå.. Hele sidste måned stod ALT bare stille.... Jeg blev nødt til at tage mig selv virkelig i nakken for at komme ove det punkt!! Så jeg måtte i gang med kcal tællingen.

Bare rolig, du skal nok komme vidre igen.. Og tillykke med dine bukser, det er en vidunderlig følelse:-)
15 år15. marts 2009 kl. 08:59
#9
re: FAC´s vej mod en normal BMI
Nå nu er jeg gået lidt i stå igen. Jeg har fra i dag lavet en aftale med mig selv, om at fra i nu og til og med næste fredag, står den på seriøs kur!!! :-) Håber jeg kan holde det, har nemmere ved at håndtere at jeg ikke må, end at jeg selv bestemmer....
15 år17. marts 2009 kl. 18:47
#10
re: FAC´s vej mod en normal BMI
Heldig vis er jeg kommet i gang igen,
Jeg tror at alle kommer til et punkt hvor man går i stå.
Også med hensyn til motivation.
Når vægten står stille er det virkelig svært at ikke at falde i,
Men jeg fortæller mig selv fks. ved tøj når jeg kommer ned i en st. 38 i stedet for hvis jeg kommer ned i en st. 38
Det giver mig motivation, for synes hvis jeg siger hvis. Så betyder det jeg tvivler.

Det hjælper mig, på en eller anden måde.

At sige jeg ved at jeg kan, i stedet for jeg tror jeg kan.

Ja, det er en god ide at lave aftaler med sig selv.

Har lavet aftale med mig selv, om at ikke at sige ja tak. Hvis folk spørger mig om jeg ikke har løst til et stykke kage osv.

Du må lige give update, hvordan det går de næste dage.
Held og lykke, og er sikker på du klare det.

Knus Christine





15 år18. marts 2009 kl. 18:42



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });