Hvor svært kan det være.....

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

#1
Hvor svært kan det være.....
Tja åbenbart meget svært!!!
Ja jeg taler jo selvfølgelig om kampen mod kiloene...
Hvorfor er det så forbandet svært for mig at komme rigtigt igang med at smide de ekstra kilo.
Jeg vil jo så gerne.
Har lige lavet en aftale med mig selv om at hvis jeg ikke har tabt mig inden mandag så skal jeg gøre et eller andet!!! (Måske noget skørt, pinligt eller noget der kræver at jeg får pulsen op)
Er der nogen der har et forslag til hvad jeg skal gøre så det motiverer mig til at komme igang med at komme ned i vægt.
Hilsen Rikke
15 år11. marts 2009 kl. 12:33
#2
re: Hvor svært kan det være.....
Det er meget svært, hvis ikke hovedet er med. Hvad med belønning i stedet for straf? F.eks. hvis du kan se den mindste smule vægttab, må du købe en kæmpe buket tulipaner, at glæde dig over? Men gør det på næste fredag i stedet, så du har blomster hele week-enden :-D
15 år11. marts 2009 kl. 13:25
#3
re: Hvor svært kan det være.....
Rigtig go ide!!!
Tror en buket dejlige blomster vil gøre sig godt her på bordet...
Måske endda nogen fra haven så får jeg jo også lidt motion ved at gå ud og plukke dem!!!
:)
15 år11. marts 2009 kl. 13:32


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });