helt ny

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

#1
helt ny
hej med jer nu har jeg taget beslutningen om at tabe mig alle de kilo der er røget på side benene. håber at jeg kan holde det mere en to dage denne gang. har sat et billede af mig selv i den ønskede vægt på skrivebordet på pc´en så håber jeg det kan motivere lidt. jeg skal så også lige ha min kæreste til at lave min motionscykel så jeg kan få cyklet lidt foran tv´et. :-) ellers går jeg til linedance 2 gange om ugen. håber jo så også at med lidt støtte herinde så skal det lykkes dennegang. så jeg kan lege med mine børn og komme på 2. uden at være ved at dø. min veninde kommer på fredag og hjælper med at lave en kostplan hun er ved at uddanne sig til kostvejleder så det håber jeg også kan hjælpe for synes selv det er uoverskueligt at skulle finde rundt i "slankejunglen"
15 år10. marts 2009 kl. 21:38
#2
re: helt ny
Tillykke med din beslutning og velkommen til!

Ja slankejunglen kan godt være lidt avanceret at finde rundt i hvis man er alene om det, så det er super for dit vægttab med støtte, motivation og hjælp fra andre. Så du er kommet det rigtige sted. Det lyder også som om at du har god opbakning fra din kæreste og veninde, det er da smart at du har en personlig kostvejleder til veninde :-) Jeg er sikker på at du kan holde det meget mere end to dage denne gang, med lidt god vilje skulle det gerne holde hele livet! :-)

Hilsen KcalQueen
15 år11. marts 2009 kl. 06:52
#3
re: helt ny
Jeg vil også lige sige tillykke med beslutningen, og velkommen tl siden, den er helt kanon. Men husk at blive hængende selv om det går dårligt også!

Glæder mig til at følge endnu en "taber" :-)
15 år11. marts 2009 kl. 07:22
#4
re: helt ny
ja, velkommen til. Det er en rigtig god beslutning, du der har taget. Og man får rigtig megen støtte her på siden, så sammen med din veninde, kæresten og netværket her på siden skal det nok lykkedes. Og som Fac siger - hold ved og brug os herinde, når det ikke lige går som man gerne vil have.
15 år11. marts 2009 kl. 08:22
#5
re: helt ny
Velkommen til, jeg håber du bliver lige så glad for det som jeg.
15 år11. marts 2009 kl. 09:13
#6
re: helt ny
tusind tak for den varme velkomst :-)
15 år11. marts 2009 kl. 21:32
#7
re: helt ny
Hyggeligt at du har fundet siden. Vi bliver nogle slanke tøser efter det her!
15 år12. marts 2009 kl. 13:59
#8
re: helt ny
ja, er sikker på jeg kan holde det denne gang efter jeg har fundet denne side og så hjælper mine tynde billeder på den bærbare.
15 år12. marts 2009 kl. 22:28


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });