Op på hesten igen!

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

#1
Op på hesten igen!
Hej!
Jeg har siden efteråret tabt mig 13 kg. ved at spise sundere og mindre slik og kage. Jeg har ikke talt kalorier eller andet, bare brugt min sunde fornuft. Men nu er jeg pludselig ved at opgive, og det vil jeg helst ikke. Hvad gør I, specielt jer, som skal tabe mange kg, når I er ved at opgive? For jeg vil selvfølgelig gerne fortsætte med at tabe mig, men jeg ved slet ikke, hvor jeg skal begynde. Min søde tand er også på retur, desværre.
15 år10. marts 2009 kl. 19:01
#2
re: Op på hesten igen!
Hej

Har selv lige været igennem en længere krise med mit vægttab. Det eneste der hjalp var at gå i gang med at tælle kcal. Jeg synes også selv det var træls at gøre og ville ikke gøre det, men det var det eneste der fik mig ud af den dårlige rytme!! Og så slemt er det faktisk ikke at gøre:-)

Håber du kommer op på hesten igen! Men det ved jeg du gør!!
15 år11. marts 2009 kl. 07:33
#3
re: Op på hesten igen!
Hej, det er vigtigt at holde fokus på den mad man indtager og den motion man dyrker, der er desværre ingen let vej til vægttab. Man er nød til at indtage færre kcal end man forbrænder. Derfor igang med at skrive ned hvad du putte i munden. Så tror jeg også at du vil opdage, at der er nogle ting du ikke putter i munden, fordi du ikke har lyst til at det kommer til at så på din liste for dagen. Sådan har jeg det. Pøj Pøj og brug os herinde som sparringspartnere.
15 år11. marts 2009 kl. 08:26
#4
re: Op på hesten igen!
Ud over at være enig i hvad de andre siger så er det også en god idé at holde fokus på hvorfor du vil tabe dig.

Skriv en liste med hvorfor du gør det evt. find et billede af en du vil ligne, eller en du bestemt IKKE vil ligne. Og tænk på det hver gang den søde tand melder sig.

Jeg ved det er lettere sagt en gjort, men så længe man prøver ;)
15 år11. marts 2009 kl. 18:41


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });