99.3 snart 100

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

#1
99.3 snart 100
hej jeg håber at få lidt støtte og råd ,er lige startet.
15 år6. marts 2009 kl. 12:07
#2
re: 99.3 snart 100
Hjertelig velkommen :-)

Det er da et godt tidspunkt at starte på, så du ikke når helt op på de 100 - det ved jeg, hvor demotiverende er :-(

Mit bedste råd til at komme i gang er: Tast al mad og aktivitet ind her i programmet, overhold målene og glæd dig over, at der er et vægttab på vej ;) Gør det til en sport, hvor du konkurrerer lidt med dig selv om at opnå dine egne mål, så er livsstilen en sport i sig selv - og den giver selv belønningerne.

Held og lykke med det - og skriv, hver eneste gang, du er i tvivl om noget eller har brug for et støttende ord - der er altid nogen, der har været der før, så vi ved at det er svært - men vi ved også at det kan lade sig gøre!

15 år6. marts 2009 kl. 15:33
#3
re: 99.3 snart 100
Velkommen til!!! Du kan godt skrive 99,3 snart 90 i stedet for 100. Det første skridt på vejen er taget, når man først har besluttet sig for at man vil tabe sig!!

Er helt enig med Claus!

Og kom endelig med på ugevejning og støttegruppen!
15 år6. marts 2009 kl. 17:15
#4
re: 99.3 snart 100
Hej Hanna og hjertelig velkommen i klubben. Jeg er selv forholdsvis ny her på siden. Jeg er helt enig med Claus, tast al din mad og motion ind, det hjælper dig også til at holde lidt igen, når man skal skrive ned, hvad man indtager. Der går lidt sport i at få glade ansigter på sin oversigt - i hvertifald for mig. Bare klø på, så skal du nok komme ned i vægt og brug forum, både som inspiration og for at komme af med nogle tanker. Der er altid nogen der har prøvet det før.
15 år6. marts 2009 kl. 23:45
#5
re: 99.3 snart 100
ja jeg er også ny og er desværre allerede over de 100 så nu skal det bare gå den anden vej. og tror (håber) at det hjælper at taste ind, så er det måske også lettere at se hvor det går galt præsis når man ser det på skrift hvormeget man har spist :-) held og lykke
15 år10. marts 2009 kl. 21:50


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });