Ugevejning uge 10

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

#1
Ugevejning uge 10
Vægt 75,5 kg og et vægttab på 200 gram kun. Men det er i hvert fald bedre end ingen ting, så jeg er tilfreds alligevel!

Håber i andre også har tabt noget!
15 år5. marts 2009 kl. 07:23
#2
re: Ugevejning uge 10
godmorgen. jeg vejede imorges 75.2 så har tabt 300 g, alt der er tabt er jo vundet... men ville nu gerne ha set et lidt højere tal.
En rigtig god dag til alle :)
15 år5. marts 2009 kl. 08:21
#3
re: Ugevejning uge 10
Ja, ja - det er små tal i denne uge, men det går da den rigtige vej for jer, så tillykke ;)

Jeg vejer 81,7 i dag - 200 gram mindre end i sidste uge og kun 100 gram mere end for to uger siden.

Så selv om jeg har haft et par svære uger, så ser det ud til, at jeg i det mindste har holdt vægten i ro - men nu vil jeg dælme godt til at tabe mig igen!
15 år5. marts 2009 kl. 08:32
#4
re: Ugevejning uge 10
Ja lidt har også ret. Jeg har tabt 600 g i denne uge, så det går stille og roligt der ned af.
15 år5. marts 2009 kl. 13:32
#5
re: Ugevejning uge 10
Ja ja, det kan ikke være lige godt hver uge, men tillykke alligevel, det vigtigste er at vi holder fast :-)
Min vægt siger 72,8 som sidste torsdag. Jeg er trods alt tilfreds, da jeg har været ½ kg højere oppe og da jeg ikke har dyrket noget motion overhovedet.
Jeg har desuden haft nogle slemme grovæder ture, så jeg er vist heldig, at det ikke er værre.
Jeg skal til at tage mig gevaldigt sammen, det går alt for langsomt det her.
15 år5. marts 2009 kl. 13:41
#6
re: Ugevejning uge 10
Jeg vejer det samme som jeg gjorde for 6 dage siden. Men jeg håber at jeg vejer lidt mindre i morgen, for så har jeg da tabt mig lidt. Jeg har heller ikke dyrket meget motion, men min veninde kommer tilbage fra london snart og så kan jeg snart komme ud og løbe igen.
15 år5. marts 2009 kl. 13:48
#7
re: Ugevejning uge 10
Efter sidste uges op og nedture, siger min vægt 88,8. Så jeg har tabt 1 kg. Så forhåbentligt går det den rigtige vej. Det trøster mig, at jeg ikke er den eneste der døjer med at komme ned med vægten.
15 år5. marts 2009 kl. 14:40
#8
re: Ugevejning uge 10
Jeg har tabt 700 gram i den her uge :)
15 år5. marts 2009 kl. 14:56
#9
re: Ugevejning uge 10
Min vægt er faldet støt i denne uge, Og de sidste 4 dage har jeg spist uden at spise noget farligt, og indtaget er så straks under kontrol igen. Lige nu tager jeg det een dag ad gange. Fredag bliver slem....

Jeg har "tabt" 1,3Kg siden sidste torsdag, men mangler stadig 1,4Kg i at nå vægten fra 4 uger tilbage....
15 år5. marts 2009 kl. 15:36


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });