Tilbage :o)

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

#1
Tilbage :o)
Hej gutter og gudinder,

Så er jeg tilbage igen. I ca. 1,5 måned har jeg ikke lige kunne finde ud af at leve som jeg udemærket ved at jeg bør...

Jeg havde super svært at få motivitationen tilbage efter julen og i løbet at januar så gled det hele ud i vandet.

Jeg var på væget i morgen 900g har det kostet og at mit BMI er rykket lige over 30 igen..... hm.... ikke sjovt - men det hjælper ikke med at pive.

Jeg starter forfra og giver den en skalle. Nyt mål er 75 kg. den 22.06.09 - hvilket svare til 10,5 kg.

Hvis jeg skal nå dette skal jeg tabe små 660 kcal om ugen. Det er lige i overkanten af hvad jeg plejer at kunne. Men det skal lykkes.

Jeg træner 4-5 timer om uge og jeg forventer at kunne sætte lidt Wii fit på de dage, hvor jeg ikke træner. Målet er at jeg skal have lavet nogen aktivi alle ugens dage. Så hvis jeg ikke træner, skal jeg gå en tur eller lege med wii fit eller lign.

God at se at mange af jer har haft flotte resultater mens jeg har været væk - I er alle nogle seje nogen!!!

fight it
15 år3. marts 2009 kl. 14:20
#2
re: Tilbage :o)
Jamen dog velkommen tilbage, synes nok der manglede nogen:-)

Hvor er det fedt du er vendt styrket tilbage. Jeg har selv haft en underlig måned. Men er på fuld styrke igen! Jeg håber selv på at kunne nå mit store mål inden juni (pga. vores bryllup). Så lad os kæmpe sammen. Med det navn du har, så kan det sku kun lykkeds!!

Glæder mig til at kæmpe sammen med dig igen!

Ps. Vi har jo oprettet en støttegruppe for hver uge, hvor vi kan støtte hinanden hver dag! Hvis vi har lyst til det:-)

FAC
15 år3. marts 2009 kl. 17:14
#3
re: Tilbage :o)
Tak tak... :o)

Ja jeg må prøve jeres nye støttegrupper.

I dag er gået godt - jeg har dog fået brød og ost til morgenmad (det var inden jeg fik regnet ud hvor travlt jeg har hvis jeg skal nå delmålet).

Så det bliver en smootie i morgen tidlig :o)

Ses i støttegruppen....
15 år3. marts 2009 kl. 21:58


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });