Ny her.

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

#1
Ny her.
Hej jeg hedder Alberte og er 32 år, jeg er meget overvægtig men har bestemt mig for at gøre noget ved det. Jeg startede året med at veje 118,8 kilo, det højeste nogensinde, men har nu tabt mig ned til 112,0 kilo. Jeg er gået i stå og kan mærke at jeg skal have et holdepunkt, så derfor fandt jeg denne side, hvor jeg kan beregne om jeg er på rette kurs.
Jeg håber på masser af støtte og gode råd - på forhånd tak
Alberte

15 år3. marts 2009 kl. 13:38
#2
re: Ny her.
Hej Alberte, velkommen til!

Det er da en flot start på vægttabet du har, med de 6,8kg du allerede har opnået i år. Der er ofte sådan at det er de første kilo, der er de nemmeste at tabe og når de er væk og det bliver rigtig svært, så kan det være svært at holde motivationen oppe. Det er bl.a. det vi er her for at hjælpe hinanden med! :-)

Det her er en rigtig brugbar side, og den har hjulpet mig meget med at overskue min madmæssige situation, så jeg er sikker på at du også vil få god gavn af den. Forummet er rigtig godt, og ganske aktivt for tiden, så hvis du har spørgsmål til hvordan siden her fungerer så er det bare at spørge :-)


15 år3. marts 2009 kl. 16:12
#3
re: Ny her.
Hej Alberte,

Og velkommen til. Tillykke med din beslutning! Det er rigtig flot, og især dit vægttab allerede. Du skal nok vinde styrken tilbage. Denne side er rigtig god, hvis man "gider" bruge tiden herinde. Fx. ugevejning og vores nyoprettet støttegruppe hvor vi læsser ALT af inde.

Så velkommen til en af de "fedeste" klubber i cyperspace!:-)
15 år3. marts 2009 kl. 17:11
#4
re: Ny her.
Rart at have dig! Det er rigtig flot at du sætter alt ind nu. Det er mange kilo at tabe og det er superflot du gør (ikke prøver nemlig :))

Ja siden er her er godt så længe man er loyal mod den, ikke noget med det droppe ud når tingene er dårlige, hvis man når herind og skriver om det så er intet tabt (hehe jo måske, men ikke i metaphorisk forstand :))

Så dejligt med ekstra støtte, og en ekstra at give støtte til!
15 år3. marts 2009 kl. 17:45
#5
re: Ny her.
Hej Alberte - velkommen til.
Jeg vejede selv 116, da jeg startede på madital sidste vinter. Nu vejer jeg omkring 75 :-) bare hæng i....
15 år3. marts 2009 kl. 19:12
#6
re: Ny her.
hej alberte, ja men selvom det går i stå i gang imellem så glæd dig over at du i hvertfald ikke tager på og at det under alle omstændigheder er sunderer for din krop med sund mad så bare hæng i:-)
15 år10. marts 2009 kl. 21:53


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });