Uge vejning uge 9

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

#1
Uge vejning uge 9
Nu ligger jeg ud!!! :-)

700 gram er røget og en vægt på 75,7 kg!! Håber på et lige så godt resultat i næste uge:-)

Håber i andre har haft en god uge!
15 år26. februar 2009 kl. 06:46
#2
re: Uge vejning uge 9
Tillykke med det flotte vægttab, godt gået ;-)

Jeg har tabt 100 g men det var 100g meget vigtige gram, for nu har jeg tabt 5 kg, jubii.

Så må vi se om vægten i næste uge ikke viser noget større tal, det plejer den.

Liselotte
15 år26. februar 2009 kl. 07:25
#3
re: Uge vejning uge 9
Min vægt cykler stadig helt vanvittigt op og ned - og jeghar stadig ikke fået styr på sukkeret :-(

I går var jeg helt oppe og vende på 76,7 ! men i dag er den så faldet igen til 74,9. Der er dog stadig laaangt ned til de 72,4 jeg vejede for knapt 3 uger siden :-(

Har dog lige sagt pænt nej tak til en fastelavnsbolle til morgenkaffen, så indtil videre er impulskontrollen intakt (for i dag)
Har efterhånden gennemskuet at bare en halv fastelavnsbolle og et rundstykke til morgenkaffen er nok til at jeg overhovedet ikke kan styre mig resten af dagen. Så vejen ud af sukker-afhængigheden er helt sikkert total afholdenhed i en periode

Jeg kæmper videre....
15 år26. februar 2009 kl. 11:34
#4
re: Uge vejning uge 9
For to dage siden var jeg nede på 73,7 - men både i dag og i går har vægten sagt 74,2. Så det betyder, at jeg kun har tabt 400g siden sidste torsdag :/ men selvfølgelig er det bedre end at tage på :D
15 år26. februar 2009 kl. 11:42
#5
re: Uge vejning uge 9
Vejle: Jeg startede med tre dage helt uden sukker og sødestoffer,a ndet end hvad der er i almindelig mad. Det var hårdt de føste to dage med her efterfølgende har det været helt rart ikke at få det ind i kroppen. Jeg bliver så fysisk træt af sukker og sødestoffer, så egenligt burde det være let at holde sig fra, men... Det smager jo godt og af mere.

Liselotte
15 år26. februar 2009 kl. 11:53
#6
re: Uge vejning uge 9
Tillykke med tabene, det går den rigtige vej :-)

Min vægt siger idag 72,8 dvs 300g mindre end sidste uge. Jeg havde håbet på mere da jeg har været rigtig god i denne uge, men det kommer forhåbentligt.

@Veile. Godt du er klar over hvad der starter dit sukkermonster. Som du siger må du hellere holde dig helt fra det. Jeg synes nu stadig at du har gjort det helt FANTASTISK GODT med det store vægttab du har præsteret indtil nu :-)

Go' dag til alle!
15 år26. februar 2009 kl. 11:57
#7
re: Uge vejning uge 9
jeg vil også lige sige tillykke til jer, det går da den rigtige vej kan jeg se og det er godt nok flot som du har tabt dig veile, er sikker på det nok skal lykkes med det sidste stykke vej selvom det er sværest med det sidste,
jeg var på vægten i forgårs, så venter lige til næste uge med at hoppe op igen, så er der større chance for et lille resultat:) Ha en rigtig god dag alle sammen
15 år26. februar 2009 kl. 12:05
#8
re: Uge vejning uge 9
Hvor er i seje allesammen, syns det er helt vildt flot af jer alle. Selv har jeg tabt 1.2 kg siden sidst, men erfaringen siger mig også at det absolut går nemmest i starten.
Rigtig god dag til jer alle :)
15 år26. februar 2009 kl. 14:37
#9
re: Uge vejning uge 9
Har taget 400 gram på
15 år26. februar 2009 kl. 14:41
#10
re: Uge vejning uge 9
Jeg har haft en dum uge - har været i byen et par dage og så er der lige lidt overarbejde også. Jeg synes egentlig, at det var gåat så godt, så jeg i det mindste ikke burde tage på, men der er altså 300 gram mere end i sidste uge - 81.9 kg siger vægten...

Næste uge bliver lidt det samme - jeg er i byen et par gange og så kommer jeg til at arbejde og være på farten meget. Så jeg håber bare på at holde vægten denne gang. Det kan jeg godt!!!
15 år26. februar 2009 kl. 17:25


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });