Wii

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

#1
Wii
Hejsa,

Er der andre der er med på WII trippet?? Vi har jo den der WII fit, er meget imponeret over den. Og har besluttet mig for at bruge den 1 time x 2 i ugen!

Andre der bruger WII og har nogle gode fif eller lige frem træningsprogrammer de vil dele:-)
15 år25. februar 2009 kl. 17:25
#2
re: Wii
Så fik jeg Wii´et... En halv time intens hula hop, løb og step! Pyha! Det var faktisk ret hårdt!!
15 år25. februar 2009 kl. 20:12
#3
re: Wii
Åhh jeg er SÅ misundelig. Jeg har kun Wii sport og ikke lige de 800 kr der står FIT på. Købte ellers en Wii fit i Dubai, men det var før jeg fandt ud af at jeg havde klokket i omregning af deres valuta, så hvor jeg troede at den kostede 400 kr kostede den 1000 og vi gad altså ikke slæbe noget med hjem derfra, som kunne fås billigere herhjemme.

Men men men - lang historie kort - jeg MÅ bare snart ha den Wii fit. Har prøvet det hos naboen og det er da bare for griner.
15 år26. februar 2009 kl. 15:07
#4
re: Wii
Ja ud og skaf dig en Wii, det er mega sjovt!
15 år26. februar 2009 kl. 20:24
#5
re: Wii
synes det ser sjovt ud i reklamerne og vil da også gerne ha en. det ser jo ud som om man kan få lidt sjov motion hjemme i sin egen stue, hvilket er en fordel foe mig da jeg er alne med 2 børn og det er ikke så nemt at komme ud og motionere. men der går nok lidt tid har ikke lige pengene lige nu.
15 år10. marts 2009 kl. 22:50
#6
re: Wii
Vi har netop investeret i My Fitness Coach ud over wii Fit, og er egentligt godt tilfreds med det. Men jeg tror også jeg skal ha' EA Sports Active (eller hvad det nu er det hedder) når det udkommer. Jeg synes det er fedt med masser af forskellige muligheder.

Jeg elsker free-step i wii-fit, så den savner jeg enormt i My Fitness Coach. Jeg har en stepbænk som jeg sætter under balanceboardet for at få ekstra udbytte af de 10-30 minutter jeg stepper løs. Til tider synes jeg dog der er for meget spildtid i WiiFit, så når jeg skal ha' 15-30 minutters godt afvekslet træning uden for meget spildtid, så er det My Fitness Coach jeg bruger.
15 år11. marts 2009 kl. 16:53
#7
re: Wii
Det har jeg aldrig hørt om det Wii coach... det skal jeg lige søge på nettet om!
15 år12. marts 2009 kl. 07:08
#8
re: Wii
HEjsa!

Har også investret i my fitness coach, og må indrømme at selv på sølle 15 min er det i stand til at gi mig sved på panden.

Fedenia : Fungerer det med en stepbænk under? HAr nemlig snart fødslsdag, og har længe tænkt på at ønske mig en stepbænk netop af den grund, når jeg lavr free step imens jeg ser venner. Og så kan den jo bruges til mang ting i my fitness coach også. Kan klart andbefale dt, og så koster det kun 234 kr.
15 år12. marts 2009 kl. 08:53
#9
re: Wii
Magia: Det fungerer ganske upåklageligt med stepbænken under. Min stepbænk er købt lidt dyrt (hos Z-shop) men jeg har kigget på mål på den billigste jeg kunne finde (i Harald Nyborg) og Balanceboardet kan godt være derpå uden at ny ud over kanten. Og sålænge balanceboardet kan være på overfladen uden problemer, så virker det.

Jeg presser mig selv til at ha' højere tempo end wii'en foreslår - så bliver det en daglig kamp for at slå antal steps istedet for "bare" at overleve 10-30 minutter :)
15 år12. marts 2009 kl. 17:00


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });