Alle er velkomne til torsdagsvejning :)
Idéen er, at man melder ind uanset om man har tabt sig eller har taget på.
På den måde bliver man holdt lidt i ørerne, når man ved, at man skal melde ind hver torsdag.
Som du nok kan regne ud, er det væsentlig sjovere at melde et - end et + ind :) Men selv når man har taget på, er torsdagsvejning en god ting - for så får man trøst og opbakning fra andre brugere til at komme op på hesten igen.
Onsdagsvejning er den ældste tråd, men på et tidspunkt besluttede "nye" brugere at lave en torsdagsvejning - dels fordi vi alle har langt igen og så for at "lære hinanden at kende" - så vel mødt på torsdag :)
Jeg er nu sikker på, at du også er mere end velkommen til onsdagsvejning :)
Mht brunch:
På de fleste cafe´er inkluderer brunch masser af forsk. frisk frugt og diverse smoothies. Det "farlige" er (for meget) hvidt brød, wienerbrød, pandekager osv. Spis meget begrænset eller intet af dette.
Nogle steder fås også yoghurt med forsk. müsli.
Du behøver ikke at nægte dig selv "alt det sjove/usunde" ved en cafe brunch - bare husk mådehold, så går det nok :)
God fornøjelse - lyder som en hyggelig dag :)
#2 af Kaktus (slettet)
Jeg regner med vi skal spise brunch/frokost på café og aftensmad på en kinesisk restaurant.. (hvilket er ok, ris og wok er vel ik så galt..) Men hvad med brunchen/frokosten - nogen gode forslag til hvad man kan vælge på en gennemsnitlig café? Er bare rart at jeg er mentalt forberedt på hvad jeg kan vælge, så jeg ikke lader mig friste til at vælge noget dumt, når jeg sidder der..
Kh Anne
Ps. læste torsdagsvejningerne - er det en fast ting her, at alle dem der vil lader sig veje torsdag og offentligtgør det? ..hvis det er, vil jeg gerne joine klubben.. :)