Hej allesammen :) Ja så melder jeg mig herinde under fanerne :D Jeg er en ung kvinde på 24, bor pt. i Nordjylland og er mor til to vildunderlige vildbasser (en datter fra September 2003 og en søn fra Juli 2005) og det er kiloerne fra de to graviditeter + det efterfølgende der nu skal af! Jeg er lige blevet enlig efter eget valg, og har allerede mærket en betydelig forbedring i mit energiniveau! Intet kan dræne energien som et dårligt forhold!
så nu SKAL der gøres noget ved kiloerne! Jeg har siden min datters fødsel kæmpet imod dem, men er faldet i hver gang - men nu SKAL det altså være!
men det var lige om mig :) Min startvægt er på ca. 87 (fik ikke lige tortureret vægten imorges så ved det ikke præcist) og min ønskevægt er ca. 60 kg. + - 2-3 kg :)
17 år25. marts 2008 kl. 18:36
claus (slettet)
#2 af claus (slettet)
re: Melder mig under fanen...
Velkommen til - det lyder i hvert fald som om du har motivationen i orden og det er jo det første, der skal til :-)
Så held og lykke med det!
17 år25. marts 2008 kl. 18:43
iakob
#3 af iakob
Velkommen til !
Du har ikke sat et mål her i madital endnu. Det vil jeg anbefale dig at gøre - det er absolut et godt styreværktøj. Jeg valgte at sætte mit mål til 1 kilo over 14 dage (det har jeg så gjort mange gange) - men mange vælger i stedet mere langsigtede mål.
God arbejdslyst med din livsstilsændring!
17 år25. marts 2008 kl. 19:01
Jasmin9 (slettet)
#4 af Jasmin9 (slettet)
Velkommen herinde..
Det er virkelig en fed side (ha ha ha)..
Jeg er selv ret ny herinde, men jeg nyder den i fulde drag.. Og som iakob skrev, er det vildt motiverende at have et mål at styre efter. Om det så skal være et kortsigtet eller langsigtet mål, må du jo gøre op med dig selv.. Man kan jo altid ændre det :o)
Håber du får lige så stor glæde af siden som jeg får..
Peace love og gulerødder
17 år25. marts 2008 kl. 21:15
tynd74
#5 af tynd74
hej umm amir
velkommen herinde. du vil snart opdage at der er megen støtte og opbakning at hente herinde og det nødvendig spark som vi alle trænger til en gang imellem kan hentes herinde. kniber det lidt med gejsten eller motivationen en dag så skriv i forum og der vil være nogle parate ;-) lise
17 år26. marts 2008 kl. 06:56
EyeCandy (slettet)
#6 af EyeCandy (slettet)
Velkommen til... er selv ny herinde og nordjyde :-)
Ja så melder jeg mig herinde under fanerne :D
Jeg er en ung kvinde på 24, bor pt. i Nordjylland og er mor til to vildunderlige vildbasser (en datter fra September 2003 og en søn fra Juli 2005) og det er kiloerne fra de to graviditeter + det efterfølgende der nu skal af!
Jeg er lige blevet enlig efter eget valg, og har allerede mærket en betydelig forbedring i mit energiniveau! Intet kan dræne energien som et dårligt forhold!
så nu SKAL der gøres noget ved kiloerne! Jeg har siden min datters fødsel kæmpet imod dem, men er faldet i hver gang - men nu SKAL det altså være!
men det var lige om mig :)
Min startvægt er på ca. 87 (fik ikke lige tortureret vægten imorges så ved det ikke præcist) og min ønskevægt er ca. 60 kg. + - 2-3 kg :)