Julesulet er indhentet !

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

#1
Julesulet er indhentet !
Hej med jer !

Jeg må bare have det ud. Ærgeligt at det ikke var igår til onsdagsvejningen, men......

76,9 YES OG HURRA !!! Så er jeg der hvor jeg slap før jul. Dvs jeg kom 17 dage bagud x 2 fordi hvis jeg ikke havde taget mere end 3 kilo på henover julen, så havde jeg tabt 3 kilo mere og min vægt idag havde været nede på 73,?. (Forstår I hvad jeg mener ? :-)
Men jeg er glad igen !!! Meget glad og det er jo dejligt.
Jeg må dog lige tilføje at jeg aldeles ikke er bagud med at sk... ! Det hjælper nok meget til det fine tal ;-)

Kan I alle have en vidunderlig dag !
16 år17. januar 2008 kl. 09:11
#2
re: Julesulet er indhentet !
Det er bare flot! Jo vægten går gerne op og ned men bare den går mest ned! De fleste tager på i julen og nogle taber det straks igen i januar og det er skønt du er en af dem der kom tilbage på rette vej efter julen! Godt gået!
16 år17. januar 2008 kl. 10:39
#3
re: Julesulet er indhentet !
Jeg kan godt kende det med at man føler man er kommet bagud og gange to. Men du har jo også lige tabt nogle kilo, som du har kæmpet for een gang allerede. Jeg havde det også sådan i starten af januar at jeg ikke følte at jeg tabte mig "ordentligt" fordi det var noget jeg havde tabt een gang. Men jeg er heldigvis også forbi julesulet og har gang i RIGTIGT vægttab igen.

Tillykke med det Spacy.

Kh Karina
16 år17. januar 2008 kl. 11:01
#4
re: Julesulet er indhentet !
Flot Spacy!!

Jeg synes det er rigtig godt gået med 3 kilo i løbet af så kort tid. Det er også rart at kunne kikke fremad igen - med fornyet energi, ikke?
16 år17. januar 2008 kl. 13:30
#5
re: Julesulet er indhentet !
hej Spacy

rigtig flot gået!

og held og lykke med det sidste.

lise
16 år17. januar 2008 kl. 15:31
#6
re: Julesulet er indhentet !
Tak, hvor er I søde :-)

Det var ikke gået uden jer og Lone !
16 år17. januar 2008 kl. 17:58
#7
re: Julesulet er indhentet !
COOL!!! :) Synes det er rigtig flot... :)
16 år20. januar 2008 kl. 09:58


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });