Energitæt is - til vægtforøgelse

Du læser en tråd i debat > vægtforøgelse

#1
Energitæt is - til vægtforøgelse
Hej med jer

Jeg har flere gange overvejet om jeg skulle begynde at spise nogle lækre snacks efter en god træning, og noget af det jeg har kigget på, er blandt andet proteinrig is. Det skal ikke forveksles med at jeg har dysfagi eller lignende, men mere om optimering af min kalorieindtagelse, da jeg gerne vil være sikker på, at det er de rigtige kalorier jeg får.

Nu skal jeg over det lange løb gerne tabe mig, men derfor vil jeg have svært ved bare fuldstændig at skære alt sødt fra, og her er der kommet de her is op fra Aabybro Mejeri ryaais.dk

Hvad tænker I andre om det?
5 år13. september 2018 kl. 09:15
#2
Hej Cak79.
Det her er jo kalorierig kost i meget, meget få mundfulde - sådan noget man giver til ældre, meget syge småtspisende osv. Særdeles energitæt. "Højt fedt- og proteinindhold. Isen er god for dig, der har tabt dig eller har brug for fedt og protein." Og det er da hammerdyrt. Der er 120 ml i et bæger. (Og så vidt jeg husker plejer sådan noget sygemad ikke at smage godt)
Jeg ville da hellere f.ex. spise noget easis-is - hvor man får mange mundfulde for kalorierne - og også protein: easis.dk
Hilsen Alinea

5 år13. september 2018 kl. 13:11


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });