Hvor mange er der?

Du læser en tråd i debat > vægtforøgelse

#1
Hvor mange er der?
Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvor mange der egentlig er herinde, der ønsker at tage på i vægt - for lige nu ser det ud til, at der ikke er så meget aktivitet herinde (og mere aktivitet i de forum, hvor folk vil tabe sig).
11 år7. oktober 2012 kl. 17:55
#2
re: Hvor mange er der?
Jeg har altid ønsket mig at tage på.... syntes du også at det er svært?
11 år22. november 2012 kl. 20:07
#3
re: Hvor mange er der?
Jeg kan konstatere at der ikke er super meget aktivitet :)
11 år7. januar 2013 kl. 12:27
#4
Skal også tage på. 'vejer 56,5 kg ved 172 cm. Måtte konsultere en diætist, da jeg blev ved med at tabe mig. Sidste gang jeg havde sådan en omgang, kom jeg ned på 53 kg.
Nu fandt de ud af at jeg ikke kan fordøje fruktose og sorbitol. Det er altså farvel til rigtig mange frugter og grøntsager.
Generelt gælder at man skal indtage 400 kcal mere end normalt for at tage på. Og så skal man regne med at man ikke tager mere end 1 kg på om måneden.
Jeg bager mit eget brød, lave müsli, flapjacks og nøddebrød (der er 200 kcal i en lille skive på 40 gr)
10 år9. februar 2014 kl. 17:46
#5
Jeg er en af dem der ønsker at tage på, men nok ikke helt af samme grund som jer.

Jeg er på en lang rejse med at forandre min krop, fra meget overvægtig til en muskuløs mand. Jeg kommer fr a135 kg og er nu på 101 kg og er af med meget af det fedt jeg altid har haft, så nu vil jeg til at tage på igen, men så lidt fedt som muligt og det er lidt af en opgave. Derfor tester jeg lidt madital for at se om det er den ekstra hjælp jeg har brug for, for at styre hvad jeg spise.
2 år29. marts 2022 kl. 19:22


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });