Altid været tynd

Du læser en tråd i debat > vægtforøgelse

#1
Altid været tynd
Hej... Jeg er en pige på 25 år der i hele mit liv har været tynd uden forklaring. Jeg er super glad for at have fundet denne side da jeg jo altid har fået de dårlige råd om at drikke fløde og usundt mad osv. Nu har jeg endelig taget mig sammen til at dyrke lidt motion og spise sundt og vil høre om der er andre der i samme båd og kan komme med nogen gode ideer? :-) Eller støtte :-)
15 år30. marts 2009 kl. 12:24
#2
re: Altid været tynd
Hej, jeg har skullet tage på for noget tid siden og jeg havde meget gavn af styrketræning... Jeg tog 5 kilo på alene ved atyrketræning, ændrede ikke min kost på det tidspunkt. Ellers kan det være godt at supplere styrketræning med en kost der består af mange gode fedtsyrer fx. fed fisk, nødder, mørk chokolade, tørret frugt og den slags. Husk at skifte drikkavandet ud med noget kalorieholdigt som juice, mælk, saftevand osv. Det plejer at sætte kalorieniveauet op helt uden at man bemærker det. Afslut hver dag inden du går i seng med at spise 4-5 grove kiks med margarine og drik et stort glas mælk. Brug en masse planteolier når du laver man såsom oliven og rapsolie.
Og husk at spise en masse mellemmåltider gennem dagen.
15 år2. april 2009 kl. 07:02


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });