Kiropraktor mod rygproblemer?

Du læser en tråd i debat > spørg en studerende

#1
Kiropraktor mod rygproblemer?
Jeg har døjet med rygproblemer længe, og har derfor opsøgt en kiropraktor her i København. Jeg valgte Kiropraxis, hvor jeg både har fået massage og akupunktur. Jeg føler nu her efter et par gange at det har hjulpet, men hvad siger den studerende? Hjælpe det på længere sigt med forskellige behandlingsformer? Jeg har tabt mig nogle kilo den sidste tid, og det har måske også lettet på mine smerter i ryggen. Dog har jeg været virleig glad for den vejledning Kiropraktoren gav mig, så vil varmt anbefale dem, hvis andre står med smerter lige som jeg. De er både søde til at vejlede, men også klart et besøg værd. Du kan finde dem her: kiropraxis.dk hvor de også beskriver de forskellige behandlinger meget godt. Jeg har f.eks. snakket med dem om at prøve yoga af ifm. mine rygsmerter. Kunne det evt. være afhjælpende?
6 år18. april 2018 kl. 14:05
#2
Hej :)

Jeg er diætis, så det kan jeg desværre ikke svare på :)

Mvh

Camilla
6 år18. april 2018 kl. 15:57


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });