ledegigt og hyben

Du læser en tråd i debat > spørg en studerende

#1
ledegigt og hyben
Hej Camilla
virker hyben lidt på ledegigt?
og er der bivirkninger
videnskab.dk
bt.dk
6 år31. august 2017 kl. 07:29
#2
Hej biologi C

Jeg kender desværre ikke forskningen på området, men kan fortælle at anbefalingerne ved ledegigt er en antiinflammatorisk kost hvor der især er fokus på et højt indtag af fede fisk.

Jeg beklager det korte svar, men jeg er gået på barsel ;)

Mvh

Camilla
6 år2. september 2017 kl. 09:38
#3
Tillykke med barsel (eller rettere: Den baby der er grunden), Camilla!
6 år4. september 2017 kl. 12:01
#4
ja, tillykke
6 år6. september 2017 kl. 08:06


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });