Undgå løs hud - vægttab

Du læser en tråd i debat > spørg en studerende

#1
Undgå løs hud - vægttab
Jeg er i gang med at tabe mig 35 kg. Jeg har tidligere tabt mig 25 kg, hvorefter jeg over årene har taget 35 på.

Må desværre indså, at fedtet hovedsageligt sidder på nederste del af maven, som hænger.

Hvordan undgå jeg at få løst hud.

Jeg er begyndt på fitnesscenter, hvor jeg styrketræner lidt.

Kan jeg supplere med vitamintilskud, cremer m.v. og i så fald hvilke. Er der andre forhold, jeg skal være opmærksom på?
8 år24. maj 2015 kl. 19:59
#2
Hej

Ift tilskud og cremer har jeg desværre ingen råd, men generelt gælder det om at tabe sig i et tempo hvor huden kan følge med. Gå efter 0,5-1 kg i ugen, så kan huden til en hvis grad følge med til ændringen, det kan den ikke hvis man taber sig meget hurtigt.

Mvh

Camilla
8 år25. maj 2015 kl. 11:31


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });