Træningsbolde eller taburet?

Du læser en tråd i debat > off topic

#1
Træningsbolde eller taburet?
Hej med jer

Er der nogen af jer der bruger træningsbolde som disse procare.dk til lettere øvelser motion og som er en smule overvægtig?

Jeg syntes det ser ud som om man skal være øvet for ikke at "falde af" den, så er det ikke bedre at bruge en stol som denne dankontorstole.dk til samme formål men som man kan låse fast?
6 år20. juni 2017 kl. 14:55
#2
Jeg sidder kun på denne her ved skrivebordet. Har både en hjemme og på arbejdet. Købte den brugt.

varierfurniture.com

Den er ret stabil, men gør at man aldrig sidder stille.

De andre på arbejdet bruger Swopper men den synes jeg er for levende.

swopper.dk


6 år20. juni 2017 kl. 16:25
#3
ps: Her er en artikel - godt nok fra dem, der sælger saddelstolen :)
varierfurniture.com
6 år27. juni 2017 kl. 08:00


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });