Gå-buddy søges :)

Du læser en tråd i debat > off topic

#1
Gå-buddy søges :)
Hej alle

Jeg er egentlig rimelig god til at komme afsted på gåture selv, men tænker at det bare kunne være dels meget nemmere og dels meget hyggeligere med lidt selskab :)

Jeg forestiller mig noget med at mødes en gang om ugen, gå 5-7-? km, hyggesnakke lidt og lægge lumske planer mod kiloene. Vi kan være 2 eller mange, gå i sol eller i slud, i vores nærområde eller tage på tur. I virkeligheden er det jo slet ikke så vigtigt, bare vi begge/alle synes vi får noget ud af det.

Jeg bor i Aarhus, så det nemmeste ville være hvis du/I også gjorde.

Nå, det blev en helt kontaktannonce. Jeg håber der er en eller flere, der vil med ud og trave lidt :)
7 år5. januar 2017 kl. 10:11
#2
Hej Bellebumbum
Jeg ville rigtig gerne have kunnet gå med dig - desværre bor jeg i Nordsjælland.

God fornøjelse med gåturene ;-)
Tiske
7 år13. januar 2017 kl. 11:23
#3
Tak Tiske! Og rigtig meget i lige måde :)
Ærgerligt at der endnu ikke er udviklet et stærkt koncept omkring virtuelle gå-buddies. Men det kan være det er på vej ;-)
7 år13. januar 2017 kl. 11:35
#4
Hvor i Århus bor du? :)
7 år23. januar 2017 kl. 10:21
#5
I Aarhus C.
Vil du med ud og trave? :-)
7 år26. januar 2017 kl. 16:01
#6
Send en mail til Ablanu@hmamail.com, så finder vi lige ud af noget. Bor dog ikke i C. Den er midlertidig, så skriv herinde, når du svarer, så tjekker jeg den :)
7 år29. januar 2017 kl. 15:56
#7
Det er hermed gjort :)
7 år1. februar 2017 kl. 15:16


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });