Den lille hygge djævel skal ud. Ærlig/uærlig.

Du læser en tråd i debat > off topic

#1
Den lille hygge djævel skal ud. Ærlig/uærlig.
Ih hh bare så træt af mig selv kender i det havde et fantastisk mål nåede det til tiden ville tabe mig 10 kg fra sommer til 8 novemer hvor jeg blev 50 målet nåede jeg så lækkert så stolt Ville og kom i drømme kjolen den dag ?
jeg ville forsætte 10 mere inden sommer 2015 syntes bare ikke der er sket en disse de sidste mange uger hvorfor svaret kender jeg godt selv såååå sur på mig selv motionere godt nok opnår mindst 10.000 ligger somregl mellem 15.000/20.000 skridt hverdag spiser fornuftig hele dagen , men ved natte tide dukker der en lille djævel op og laver et kæmpe hul i min mave og vilmhavde mad lige meget hvad kan ikke sove får ikke ro Før den får noget at spise så må stå op af min dejlige lune seng som en regn orm uden rygrad og fodre den får den noget at holde dens lille djævle mund med er bare såååå sulten så gå dog væk .
Kan ikke finde ro Før den har fået sit festmåltid og sidder derhenne med sin lille fede forædte mave og griner Og fryder sig over den har magten lige nu .
Jeg hader ham Hvordan pokker kommer jeg af med den lille fest trold der er flyttet ind i min mave føler jeg har en ryg som en regn orm han har stjålet min kamp gejst gRrr ved det skal bare op på hesten igen og tage kampen op men puha kender i det det ervsvært at finde motivationen lige nu .:-) :-( :-)
9 år25. februar 2015 kl. 13:52
#2
Forførende hygge djævle
Mit bedste råd er at snakke med dem. Jeg taler højt til mine: fx. Tak for dit råd, vi har hygget os mange gange, men i dag har jeg ikke brug for dig. Eller, er du nu der igen, men ingen adgang i dag, vi holder pause.
8 år15. april 2016 kl. 08:18
#3
uha - kan godt følge dig. Men ja, vi skal selv have fat i rygraden. Og vi skal nok huske at fejre, hver gang det sker:)
8 år20. april 2016 kl. 13:54


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });