Tror min Digatale vægt har fået pip ;-)

Du læser en tråd i debat > off topic

#1
Tror min Digatale vægt har fået pip ;-)
Ved ikke om min vægt den skal skiftes ud eller om det bare er mig smiler.
Hvis jeg går på om morgnen og vejer og jeg står a og går på igen bagefter kan den svinge 300/500 gram syntes det er underligt prøver at stå det samme sted kan ikke rigtig hitte ud af hvad den reelle vægt min er på den måde.
Det er en fantacy vægt der kan det hele "ikke særligt billig " har skiftet batterier osv Digatal vægten står oss det samme sted hvergang Hmm, ved godt jeg kan måle mig gør det også kan også se der forsvinder cm så det er jo dejligt men ærger mig over den dyre digatale vægt ved godt jeg bare kan lade være og bare lade cm båndet vejlede mig men det er ikke det samme .
Andre der oplever det samme med deres vægte ??? skal den mon skiftes ud ::::
9 år9. februar 2015 kl. 08:05
#2
Jeg går ud fra at vægten stiger anden gang du træder op. Vægten bliver jo trykket ned, når du træder op, og den skal lige have tid til "at rette sig", før du træder op igen. Prøv med 10-15 min afstand, hvis det altså er nødvendigt at træde på vægten flere gange med kort interval.
9 år9. februar 2015 kl. 09:39
#3
Det vil jeg da prøve næ endelig er det jo ikke nødvendig at træne op flere gange undrede mig bare og det blev så lidt forvirret af det ville bare tjekke smiler. Vejer mig en gang i ugen og det går jo den rigtige vej :-)
Men det lyder logisk nok det du skriver har bare ikke tænkt sådan at den bliver trykket tak for dit svar :-)
9 år9. februar 2015 kl. 13:25
#4
Min laver samme nummer. Jeg opgiver ind i mellem at vide hvad jeg vejer, fordi den er så åndssvag. Jeg flytter ikke på den, jeg vejer mig ikke mange gange efter hinanden, men alligevel kan den svinge op til 1 kg. Så bliver det for unøjagtigt og jeg bliver tøsefornærmet. :-P
9 år9. februar 2015 kl. 17:53


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });