NUPO sælges :)

Du læser en tråd i debat > off topic

#1
NUPO sælges :)
Hejsa derude!
Jeg sidder tilbage med en masse Nupo, jeg desværre ikke kan lide, og som snart overskrider sidste holdbarhedsdato.
Jeg har bl.a en hel pakke uåbnet aspargessuppe (med 12 breve) + 10 breve ved siden af. Jeg tænker at sælge det for 50-60kr pr. stk. eller 100 kr samlet :)

Desuden har jeg 10 breve Blueberry/Rasberry + 11 breve Jordbær, som desværre har overskredet holdbarhedsdatoen. De er fra hhv. septemper og oktober 2014. Jeg regner med at de stadig kan bruges, så hvis der er nogen derude der ikke er sarte, er I velkomne til at skrive. Jeg synes ikke jeg kan tage penge for dem, så det er lidt op til jer, om I har lyst til at betale en skilling - Jeg skal alligevel bare af med dem :)

Hilsen Christina (Albertslund)
9 år30. november 2014 kl. 20:17


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });