stevia erfaringer?

Du læser en tråd i debat > off topic

#1
stevia erfaringer?
Husker nogen af jer skrev for længe siden om Stevia og jeg har længe tænkt på at skaffe en. I dag havde Rema dem til 25 kr mener jeg det var. Hvad er erfaingerne med at passe dem og står de indendørs eller ude?....Hvad kræver planterne?
10 år27. maj 2013 kl. 19:24
#2
re: stevia erfaringer?
Er der virkelig ingen af jer her med lidt erfaringer ?
10 år31. maj 2013 kl. 17:57
#3
re: stevia erfaringer?
Hej, jeg har ikke personligt nogen erfaring med selve planten, men det ser ud til at ham her har en del:

sukkerplanten-stevia.blogspot.dk

Der står ihvertfald en masse om steviaplanten på hans hjemmeside... :)

Hilsen Bassepigen
10 år31. maj 2013 kl. 18:29


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });