Inspirationsblogs

Du læser en tråd i debat > off topic

#1
Inspirationsblogs
Kære Alle

Da - som flere af jer ved - jeg har problemer med motivationen, vil jeg meget gerne høre, om I kender gode blogs, der kan inspirere og motivere til forandring. Det behøver ikke kun at være deciderede slanke/sundhedsblogs.

Ved det har været oppe at vende før - men håber I bærer over med mig alligevel.

På forhånd tak.

Lovely
11 år8. april 2013 kl. 11:02
#2
re: Inspirationsblogs
Jeg finder stor inspiration (og til tider et spark i rø...) af denne tumblr blog.

beforeandafterfatlosspics.tumblr.com

Det er godt nok primært billeder, men ofte ledsaget af en historie om folks fremgang.
11 år8. april 2013 kl. 12:13
#3
re: Inspirationsblogs
Jeg er stor fan af Byron Katie. Hun får verden til at falde på plads på en meget simpel måde.
Der er flere indlæg af hende, der handler om at holde af sin krop, om vægttab m.m.

Siden, der er linket til, indeholder begyndelsen på en "session" som er delt op i flere afsnit.

Måske det kan være en inspiration eller bare sætte nogle tanker i gang på en god måde :-)

youtube.com

(Du må lige bære over med de spanske undertekster - lav dem evt. om til dårligt oversat dansk eller lyt til det engelske)
11 år10. april 2013 kl. 21:17
#4
re: Inspirationsblogs
fit4livin.dk

fitinspiration.dk

Rigtig fine og inspirerende blogs, de har desuden også tit gæstebloggere fra andre sundheds/træningsblogs, hvis du vil finde flere :)

Ellers er healthjunkie også en god blog og inspirerende til forskellige opskrifter osv :-)
11 år11. april 2013 kl. 10:32
#5
re: Inspirationsblogs
Der er også en svensk blogger, johanneo.se, der har tabt sig 10 kg på et par måneder - synes hun er inspirerende at se hendes forvandling kun over et par måneder. Også selvom hendes metode måske kan være lidt udskældt og ikke helt sund (hun tabte sig ved at spise 1000 kcal om dagen) - men flot alligevel synes jeg :-)
11 år11. april 2013 kl. 10:41
#6
re: Inspirationsblogs
Der er også denne her blog anjasslankeliv.blogspot.dk

Det er godt nok skrevet af en som går til vejning hos Weightwatchers, men der er mange gode opskrifter som sagtens kan bruges selvom man ikke taber sig med weightwatchers. jeg har brugt rigtig mange af opskrifterne og har indtil nu tabt mig 10 kilo. Jeg har lige meldt mig ind her i dag fordi mit vægttab var gået i stå og jeg trænger til lidt input.
11 år19. april 2013 kl. 10:03
#7
re: Inspirationsblogs
TAk for alle de gode blogs. Skal have set nærmere på det hele. Dejligt med ny inspiration.

11 år22. april 2013 kl. 08:09


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });