Mango-kur eller hindbær-kur

Du læser en tråd i debat > off topic

#1
Mango-kur eller hindbær-kur
hej alle
uanset hvor jeg kikker på nettet ,dukker der reklame op enten for en mango-kur eller en hindbær-ekstrakt kur. :O
Er der nogen af jer der har prøvet en af disse ??
tror i på den eller er det bare luft ??
billederne af folk der efter sigende skulle have prøvet den, ser jo ægte ud, men billeder i dag er jo taknemmelige.
efter sigende skulle fedtet jo nærmest smelte væk også uden anstrengelser.
har tit haft lyst til at prøve, men som man også siger. Ting der lyder for godt til at være sandt ER som regel for godt.
er det umulige muligt ??
lise
11 år7. april 2013 kl. 08:30
#2
re: Mango-kur eller hindbær-kur
spis flere fibre, så bliver du tidligere mæt.
11 år9. april 2013 kl. 07:41
#3
re: Mango-kur eller hindbær-kur
Hej tynd68.
Synes lige at jeg vil give min mening med.
Jeg startede på 144 kg d. 3 december, og er nu nede på 129,7. Jeg har ikke brugt nogen vidundermidler,men har spist som følger.
Morgrnmad.
1 skive rugbrød ( så mange kerner som muligt )
1 skive franskbrød.
250 gram minimælk.
syltetøj eller honning på brødet.
1 kop kaffe.
Formiddag:
1 knækbrød med ost.
1 kop kaffe.
Frokost:
1 skive grov rugbrød med ost/pålæg.
160 gram minimælk.
200 gram revet gulerod med æble i.
Eftermiddag:
1 skive franskbrd med syltetøj.
1 kop kaffe.
1 stk frugt.
Aftensmad.:
Alt lige fra havregrød til bøffer, men aldrig noget med mange kalorier i.
Masser af vand.
Aftenkaffe.:
1 kop kaffe
Lille lækkerbisken eller frugt.
Denne opskrift gør at jeg taber mig 100 gram om dagen, og det uden at jeg dyrker meget motion, et par gåture på 1/2 time et par gange om ugen.
Håber du hermed kan se at alle de piller og lign. der sælges er unødvendige.
Held med vægttabet.
hilsen Kurt
11 år9. april 2013 kl. 09:09


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });