Guletænder af danskvand??

Du læser en tråd i debat > off topic

#1
Guletænder af danskvand??
Jeg kunne godt ønske mine tænder lidt hvidere i det, da jeg synes de er begyndt at blive gule. Eeelsker min kaffe, the og sommetider light colaer - og det er jo en dårlig combi, når jeg ikke vil have gulere tænder! :(

Men kom til at tænke på danskvand - Jeg ved at de ætser emaljen på samme måde som sodavand gør, men gør det tænderne gule?

11 år23. november 2012 kl. 19:44
#2
re: Guletænder af danskvand??
Danskvand kan også være medvirkende til, at tænderne bliver gule, ja, men ikke i lige så høj grad som kaffe og cola, da danskvand jo ikke farver. Så danskvand er helt sikkert det bedste, at de alternativer du nævner, men som du sikkert er klar over, er vand det allerbedste, du kan drikke.
11 år11. december 2012 kl. 12:53
#3
Kun danskvand med citrus
Det er altså kun danskvand med citrus der skader tænderne. AL. danskvand er helt fint at drikke, det siger min tandlæge
5 år9. november 2018 kl. 10:39


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });