flad mave

Du læser en tråd i debat > off topic

#1
flad mave
er det sandt at man få en faldere mave af at spise yoghurt hver dag? (:
kram.
12 år16. marts 2012 kl. 15:04
#2
re: flad mave
A38 0,1% er sundt. men hvor sundt ved jeg ikke.

men jeg har læst at fuldkorn giver en fladere mave, end den samme mængde ikke fulkorn.


12 år25. marts 2012 kl. 20:03
#3
flad mave
Nogle yoghurter (dem uden sukker) og fx skyr, er godt til tarmsystemet og skulle holde balance i bakterierne. Der skal nok mere til end bare yoghurt om morgenen til at give flad mave, men jeg har selv erfaret, at mindre portioner og en kost uden kulhydrater hjælper godt :) Så altså masser af salater med fedtfattig feta, hjemmelavede dressinger af en 6% creme fraiche, grøntsager, fedtfattig kød, lidt frugt, lidt mandler og så at spise mange små måltider om dagen... Derfor er skyr også godt til morgenmad, da det indeholder en del proteiner og dermed mætter godt! OG det er lavt på kulhydrater :)
11 år29. maj 2012 kl. 17:20
#4
re: flad mave
Ikke med a 38 i hvertilfælde.....hvad er flad mave?
11 år31. maj 2012 kl. 07:51
#5
re: flad mave
Den sikreste vej til flad mave er nok at træne sine mavemuskler. :)
11 år31. maj 2012 kl. 12:23
#6
re: flad mave
Jeg tror det er mere et spørgsmål om hvad man spiser resten af dagen ;-p
11 år13. juni 2012 kl. 11:05
#7
re: flad mave
Flad mave = træne indre og tværgående mavemuskler ! Det giver simpelthen det flotteste resultat. :)

Efter jeg er begyndt at indtage flere fibre, kan det nemlig godt give en bulet mave i løbet af dagen = sådan er det for alle der spiser regelmæssigt. Din mave kan ikke forblive flad hele dagen, med mindre du sulter dig selv eller indtager flydende mad. Det er hvad jeg har erfaret. :)
11 år28. juni 2012 kl. 23:36
#8
re: flad mave
Flad mave: traen godt med cardio saa du forbraender fedtet, ellers kan du lave nok saa mange maveoevelser, men hvis der er fedtpude udenpaa, er den stadig ikke flad. Muskler kan traekke den lidt ind, saa, varieret motion :)
11 år2. august 2012 kl. 11:39
#9
Du kan ikke spise dig til en fladere mave
Man kan ikke spise sig til en fladere mave, men det handler typisk om at smide noget fedt.
Du kan læse mere om emnet her gilbaks.dk
5 år12. juni 2018 kl. 19:21
#10
Det er muligt
Det er muligt at spise sig til en fladere mave - Det kræver dog du dropper maden der giver dig oppustethed o.lign.. Mange har succes med masser grøntsager og kød og ikke for meget brød og tomme kulhydrater. Blandt andet findes der måltidskasser som er direkte myntet på at blive slankere kombineret med meget sund kost - se evt mere på nemtmåltid.dk
5 år12. juni 2018 kl. 20:39


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });