Endomondo, GPS fejl?

Du læser en tråd i debat > off topic

#1
Endomondo, GPS fejl?
Jeg cykler og går, og synes at det er sjov at kunne måle afstanden, tiden, forbrændte kcal osv. Men min Endomondo og min Walkmeter som jeg har på min mobil er begyndt at drille! De viser ikke den rigtige afstand, hvis jeg for eksempel har cyklet 5 km, så viser den på displayet kun 1,6 km! Er der noget i vejen med Satelit? Med GPS? Har nogen oplevet det?
Jeg har brugt det i 6 måneder,og det virkede perfekt, men for nogle dage siden skete der noget, men hvad?
Mvh.
Katia
12 år7. juli 2011 kl. 11:13
#2
re: Endomondo, GPS fejl?
jeg brugte min Endomondo i tirsdags og der var ikke noget, den passede perfekt.

skal bruge den idag, så nu er jeg da spændt på at se om den også skal drille.

ellers kan det være din telefon trænger til en opdatering.
12 år7. juli 2011 kl. 13:25
#3
re: Endomondo, GPS fejl?
Jeg har nemlig opdateret min iphone...
Mvh.
Katia
12 år7. juli 2011 kl. 13:36
#4
re: Endomondo, GPS fejl?
ligger der så en opdatering i App store?
12 år7. juli 2011 kl. 14:09
#5
re: Endomondo, GPS fejl?
Ja, jeg opdaterer min iphone jævnligt, der kommer beskeder om at der er nye opdateringer til afhentning på min pc
12 år7. juli 2011 kl. 14:57
#6
re: Endomondo, GPS fejl?
Muligvis at GPS virker som den skal igen ; ) Jeg har lige været ude at cykle en kort tur med både min egen og min mands mobil i lommerne, og derefter tjekket på google rutens længde, og det stemmer overens med begge mobiler ; )
Det har måske været noget galt med sateliten..?
Men jeg er spændt på at høre hvad din endomondo siger ; )
Mvh.
Katia
12 år7. juli 2011 kl. 15:03
#7
re: Endomondo, GPS fejl?
ihh det skal sku også altid være så teknisk:)
hader bare når det hø ikke virker.
nå men jeg skal ikke tage sorgerne på forskud, det kan jo være min virker:)
12 år7. juli 2011 kl. 15:21
#8
re: Endomondo, GPS fejl?
Hej Katia.
Min virkede helt perfekt igår, en skam jeg ikke kan sige det samme om bentøjet:)
slog dog min egen tid fra i tirsdags med 2 min:) trods jeg måtte gå den sidste km.
12 år8. juli 2011 kl. 08:32
#9
re: Endomondo, GPS fejl?
Super, at det virkede for dig!
12 år9. juli 2011 kl. 21:22


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });