Hva trur i?

Du læser en tråd i debat > off topic

#1
Hva trur i?
trimgel.dk

Trur i den fungerer eller bare er tull:)???
Synes den virker litt for meget for å være sant:)
15 år7. juli 2008 kl. 13:55
#2
re: Hva trur i?
Det er penge ud af lommen
15 år7. juli 2008 kl. 19:42
#3
re: Hva trur i?
En kaktus, som går ind og fjerner dit fedt? Nej den tror jeg ikke på!
15 år7. juli 2008 kl. 20:33
#4
re: Hva trur i?
Nu er der jo som sådan ikke noget galt med Kaktus :-D
Men nej.... jeg tror altså heller ikke på, at den creme / gele har nogen som helst slankende effekt.
Men gid det var så let :)
15 år11. juli 2008 kl. 11:08
#5
re: Hva trur i?
Jeg har det altså sådan at hvis nogen vil sælge mig noget, så jeg bliver slank, ung, rig eller lykkelig - så er jeg per automatik skeptisk.

Især hvis de lover at det ikke koster sved, tårer eller anstrengelser. Så kan man nemlig være sikker på at det er fup.
15 år11. juli 2008 kl. 21:40


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });