"Byt En Klud"

Du læser en tråd i debat > off topic

#1
"Byt En Klud"
Jeg har sammen med 3 veninder fra mit studie taget initiativ til et stort genbrugsarrangement som forløber på søndag i Vennelystparken i Århus. Arrangementet er for kvinder i alle aldre og går ganske enkelt ud på at vi mødes, og bytter tøj!

Beskrivelse:

Mød op og bred dit genbrugs-byt ud i græsset ? herefter er der frit skue til alle herlighederne. Finder du noget du kunne tænke dig at få fingrene i, ?inviterer? du blot indehaveren af ejendelen (og ?boden?) til et kig blandt dine egne klude og I aftaler derefter indbyrdes at bytte.

Inviter dine gode veninder og tilbring et par timer sammen med dem (og alle os andre skønne kvinder) i naturskønne omgivelser.
Da dagen selvfølgelig holder tørt og sommeren er ovre os ? opfordres I til at medbringe tæpper, noget drikkelse og evt. en madpakke til denne fantastiske dag!

NB: Inviter gerne veninder med forskellige tøj-smage og tøj-størrelser så der er god variation af tøj.

?Byt En Klud? er ganske gratis at deltage i ? så kom frisk!

Vi har oprettet en event på facebook - hvis du har lyst til at deltage kan du tilmelde dig her!

facebook.com

Hvis du ikke har en facebook profil er du også mere end velkommen? ;-)

15 år26. maj 2008 kl. 22:03
#2
re: "Byt En Klud"
Det lyder interessant:

Hvornår er det? Hvor lang tid? Kan man medbringe børn?

Er det kun byt eller kan man også købe for penge?
15 år27. maj 2008 kl. 07:45
#3
re: "Byt En Klud"
God idé. Der er desværre lidt for langt væk for mig
15 år27. maj 2008 kl. 13:49
#4
re: "Byt En Klud"
Konceptet går ud på at man skal bytte, men hvad folk aftaler indbyrdes er jo op til dem. Det er kl. 12 i Vennelystparken i Århus. Jeg forestiller mig at vi fortsætter til vi ikke gider mere. Børn må selvfølgelig gerne medbringes, da der også bliver lagt op til at det skal være lidt en hygge—bytte-fest. :-)

Jeg kunne forestille mig at mange her på dette site kunne være interesseret da tøjet måske er blevet lidt løst. Forhåbentligt... ;-)
15 år27. maj 2008 kl. 14:50


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });