tøj

Du læser en tråd i debat > off topic

#1
tøj
argh, skal til to fødselsdage og et bryllup og har bare ikke noget ordentligt tøj, enten er det for stort eller for slidt, og jeg synes bare ikke lige nu er tidspunktet til at købe nyt tøj. Kender i det?

15 år26. maj 2008 kl. 13:14
#2
re: tøj
hmmm køber altid tøj. kan kun anbefale trendsales- hvis du har tid kan du virkelige finde kup derinde. Fandt ex. både en sportmax top og et par annhagen bukser til 500 kr sammenlagt- besparelse: ca. 8000 kr. Og det skal siges at varene var stort set ubrugte!
15 år26. maj 2008 kl. 15:09
#3
re: tøj
Jeg har et skab fyldt med tøj. Jeg har haft elevatorvægt de sidste 10 år (+/- 35 kg) og har tøj i alle størrelser.... Nu har jeg dog besluttet mig for, at efterhånden som jeg taber mig SKAL det store tøj altså smides ud!
Hvis dit tøj er blevet for stort, synes jeg, at du skulle tage og belønne dig selv med nyt - også selvom du har planer om at blive endnu mindre.
Trendsales har jeg også gode erfaringer med. Og så kan du jo selv sælge det tøj der er blevet for stort hen af vejen :)
15 år27. maj 2008 kl. 09:25
#4
re: tøj
Jeg er så heldig at jeg er blevet tilbudt et par nederdele af en der er vokset ud af dem (den rigtige vej , de er for store), så kan jeg bruge dem nu og evt. give dem videre til en anden bagefter.

Hverdagstøj generer det mig ikke at købe lidt af nu, synes bare det er surt f.eks at købe en pæn kjole og så nå at bruge den max. 2 gange inden den helst skal være for stor
15 år27. maj 2008 kl. 13:48
#5
re: tøj
Jeg kan sagtens følge dig. Frk M.
Dejligt, at du nu har to nederdele til forårets / sommerens fester ;)
Men som tidl nævnt: Man kan sagtens både købe og sælge tøj på Trendsales - også i plus-size :)
Det behøver jo ikke at være hele garderober, men måske bare en ny smart top, der passer til nederdelen(e)?
God fornøjelse til festerne :)
15 år27. maj 2008 kl. 14:01
#6
re: tøj
Kender godt det problem, men nu synes jeg bare efter at ha tabt 17 kilo at det er blevet sjovere at købe :-) Og jeg regner også med at det passer et stykke tid, for vægttabet går langsomt nu.

Kaktus: God ide at smide det store tøj væk. Det er en af Nøglerne i Dr Phils 7 nøgler til varigt vægttab. Alt tøj der er for stort skal UD. Og der skal ikke være noget med stræk i. På den måde mærker du det med det samme hvis du begynder at tage på. Så strammer bukserne ;-) Så god beslutning!!!!
15 år1. juni 2008 kl. 20:55
#7
re: tøj
Ejj har du læst dr. phil? Er den god?
15 år1. juni 2008 kl. 21:58
#8
re: tøj
Jeg har ikke læst den men har set nogle udsendelser med Dr Phil om netop de 7 nøgler til varigt vægttab. Og den med tøjet der var for stort var den ene. :-)
15 år10. juni 2008 kl. 09:01


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });