Bailine

Du læser en tråd i debat > off topic

#1
Bailine
Er der nogen af jer der har prøvet det?
16 år12. maj 2008 kl. 10:50
#2
re: Bailine
jeg har prøvet noget der ligner....
men ærlig talt, det giver slet ikke så meget som billederne antyder....

dem der har systemet og tager før og efter billeder, har skam også helt styr på hvordan de skal få billederne til at se ud som om der er sket noget, selvom der ikke er... lyssætningen gør MEGET...
15 år19. maj 2008 kl. 00:20
#3
re: Bailine
Ja, har prøvet det.. Jeg fik 2 behandlinger og tabte mig 9,2 kg. og 76 cm. Det gav mig virkelig en kæmpe motivation og når jeg havde været til en behandling følte jeg mig super godt tilpas og gik altid med lidt rankere ryg. Det er vigtigt at man selv sørger for at dyrke fedtforbrændende motion ved siden af, og selvfølgelig tænke på maden, men det hjælper de også med, og når man skal op og vejes og stå til regnskab, giver det virkelig en god motivation. Jeg kan kun anbefale det, selvom det er dyrt. For mig har det været pengene værd, men det er sikkert meget individuelt. Jeg starter op igen til Bailine til August, for at få strammet min krop op, og bevare min motivation.
15 år23. juli 2008 kl. 09:05
#4
re: Bailine
UPS ! Der skulle stå 20 behandlinger !
15 år23. juli 2008 kl. 09:05
#5
re: Bailine
Hmmm ja det er vel godt nok hvis det kan holde ens motivation oppe, men man kan jo sætte spørgsmålstegn ved om det virker eller om det er alt det du gør ved siden af der virker.
15 år23. juli 2008 kl. 10:38
#6
re: Bailine
Hej - jeg er ny her, men forsøger mig lige med et indlæg...
Jeg har og¨så prøvet Bailine for ca 5 år siden og tabte ialt ca 10 kg. Det var dog ikke kun pga behandlingerne, men også at jeg i bund og grund var meget motiveret, og det er jo det vigtigste.
Desværre er mange af kiloerne kommet på igen, så derfor er jeg her nu....
15 år25. juli 2008 kl. 20:43


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });