syg

Du læser en tråd i debat > off topic

#1
syg
Har i været meget syge mens i har været på kur?

Har hørt fra andre at det er meget normalt, men det virker ulogisk for mig jeg spiser sundere end jeg har gjort de sidste 5-6 år.

Jeg var syg i påsken, havde halsbetændelse først på måneden og nu er jeg hamrende forkølet, er træt af det
16 år21. april 2008 kl. 15:45
#2
re: syg
hej frk M

jeg tror ikke det skyldes om man er på kur eller ej.
vi kender mange som (incl os selv) som har været meget syge det sidste halvår. med få ugers mellemrum.
vi har snakket om at " baktuserne " er sværere at få bugt med. det er svært at komme sig. og om det så er være i år end andre år, tør jeg ikke sige, men det følses sådan. inde i vores klub er der også stor fravær af børn og voksne pga af sygdom. og de tilkendegiver det samme. nemlig at de har været tit syge.

du ønskes rigtig god bedring ;O)
håber du kommer dig hurtig.
lise

16 år21. april 2008 kl. 17:36
#3
re: syg
Tak skal du have, den er rigtig sur i dag, for min kæreste har fødselsdag og er også syg
16 år21. april 2008 kl. 18:44
#4
re: syg
Min læge sagde på et tidpunkt her i vinters da vi for cirka 117. gang var inde for at få podet efter bakteriel infektion, at den milde vinter er skyld i at så mange er syge.

Virus kan hænge i luften i meget lang tid uden at dø af det og dermed kommer der flere infektioner. På vintre med meget sne, frost og høj klar himmel, så er der bare ikke så meget af den slags.

16 år22. april 2008 kl. 21:48
#5
re: syg
Jeg er syg. Min mand er syg. Min yngste søn kastede op idag, så han er syg. Min ældste søn er i børnehave med grøn snot.

Vi er syge.. jeg er syg.. (har ret ondt af mig selv lige nu!)
16 år25. april 2008 kl. 11:35
#6
re: syg
God bedring til hele familien "jacob"
16 år25. april 2008 kl. 15:08
#7
re: syg
Tak.
Jeg har haft dundrende hovedpine - ikke godt med små børn i huset. Har sovet 5-8 gange i døgnet, godt vi er 2 om at tage tur.

Endnu en gang har jeg fået fornyet min respekt for enlige forældre!

Jeg har spist rigtig skodmad. Rigtig, rigtig usund. Alt for fedt- og sukkerholdig mad.

Nå.. det må jeg se på når jeg er blevet rask. Lige nu har jeg ikke engang lyst til andet end min sukkerfrie sodavand her, så selvom jeg har proppet mig med klamme E-numre og kalorier i alle afskygninger, så tror jeg ædeflippet er stoppet helt af sig selv. Sådan en slimet forkølelse har det jo med at tage appetiten.
16 år26. april 2008 kl. 19:53


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });