Min blog

Du læser en tråd i debat > off topic


#1
Min blog
Jeg har oprettet en blog til mig selv på blogspot - tænk "Mad og Motion" var ikke taget :-D

Så.. nu kan I læse om mine helt dagligdags kedelige småkampe, smånederlag og småsejre derinde - skulle I få lyst. Sitet er mest for min egen skyld, jeg regner med selv at blive den eneste faste læser - men jeg har fundet ud af at den mentale aktivitet der skal til for at analysere min dagligdag - for ikke at falde tilbage i fordums overforbrug af kalorier, den får jeg bedst ved at skrive.

madogmotion.blogspot.com

Måske er der andre, der kan bruge den idé.

Jeg har i øvrigt lagt et efter/før billede ind på sitet hvis I skulle spekulere på hvordan -21 kilo ser ud :-)
16 år19. april 2008 kl. 09:22
#2
re: Min blog
Det skal lige siges at på billedet bærer jeg absolut mig hverdagstøj - den slags jeg har på når jeg skal bevæge mig mellem snottede børn og dyrebæ i en mini-zoo :-D
16 år19. april 2008 kl. 09:23
#3
re: Min blog
Hej Iakob!

Dit resultat er virkeligt flot, selvom det er lige før at du ser for mager ud på billedet, men det er måske tøjet?

Uanset hvad, så stort tillykke med det :-)

Knus Spacy.
16 år19. april 2008 kl. 10:52
#4
re: Min blog
Du har virkelig gjort det godt., men det vidste jeg jo godt men at få syn for sagen.

De sidste 2 kg du vil tabe kan du godt glemme synes jeg.

16 år19. april 2008 kl. 15:30
#5
re: Min blog
Tak for jeres svar.

For mager?? Hm.. måske. Jeg er jo blevet kaldt afpillet. Men det er nu min plan at indføre lidt motion, så det svarer til 1,6 her på siden (hvad vist igen svarer til 30 minutter dagligt). Og så får jeg jo nok lidt mere kød på kroppen igen :-)

Jeg har nu heller ikke så travlt med de to sidste kilo - jeg fokuserer mere på at komme ind i en livsstil hvor jeg vil holde mit vægttab. Min vægtkurve er i hvert tilfælde knækket og er blevet ret flad.

16 år19. april 2008 kl. 20:30
#6
re: Min blog
Jeg synes det er en rigtig god ide med en blog... Det var en ide jeg godt kunne finde på at bruge...

Koster det noget og oprette sådan en blog?

Jeg tror jeg selv ville kunne få meget glæde af en blog til at skrive hvordan det går og sådan noget... Jeg kan personligt mærke at det de sidste 2 uger er begyndt og gå den forkerte vej med min egen livsstilsændring og måske ville det ikke være en dum ide og lave en blog så man selv på skrift kan se hvad ens dag indeholder og hvor det går galt...

Jeg beundre dig virkelig for det du har opnået... Det er virkelig flot klaret...
16 år21. april 2008 kl. 13:04
#7
re: Min blog
hej iakob

det er flot, sejt gået af dig. der er virkelig forskel.
pøj pøj med at holde vægten ;O)
lise
16 år21. april 2008 kl. 17:27
#8
re: Min blog
Mayflower: Det koster ikke noget. Man skal oprette en konto på google hvis man vil bruge blogspot. Og man kan så bruge det samme brugernavn til google notebook og google calendar. Og bloggen er integreret i billedredigeringsprogrammet Picassa som også er gratis.

Der er sikkert andre som stiller gratis blogs til rådighed.

Nu skal jeg bare finde ud af hvordan jeg får lavet det til en kombineret motivationsboard og blog :-D
16 år22. april 2008 kl. 21:52
#9
re: Min blog
Iakob: Jeg har oprettet en blog og er så småt begyndt at skrive lidt på den... Ja det kommer jo meget an på hvad der for dig personligt bedst motivere dig... Det er forskelligt fra folk til folk... Nogle bliver motiveret ved at kunne gennemgå dagene og så se hvad der fungere godt og hvad der burde laves om.. Andre skal måske bruge noget response på de hverdags ting man laver....

Jeg har ikke lige pt noget godt forslag til hvad du kan gøre for at det både bliver en motivationsfaktor og en blog...

16 år23. april 2008 kl. 12:09
#10
re: Min blog
Vil du offentliggøre din blog -adresse?
16 år25. april 2008 kl. 11:27



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });