Flittiglise kan ikke komme på nettet...

Du læser en tråd i debat > off topic

#1
Flittiglise kan ikke komme på nettet...
Hej

Jeg har fået en sms fra Lise, tak for den Lise.

Hun kan ikke komme ind og taste sin mad ind hver dag.
Jeg håber ikke det går galt for Lise da hun styrer sit madindtag med siden her, bare hun ikke går ind og trøstespiser i hele panikken.

Tænk hun får ikke lavet linien før i næste uge, aaii.. hvor træls.
Har i prøvet at undvære nettet og siden her, synes i ikke det var træls ?? Hvordan klarede i det ??

Håber på hun kan melde ud onsdag morgen med et flot resultat med vægttab.

Mvh beta
16 år11. april 2008 kl. 21:25
#2
re: Flittiglise kan ikke komme på nettet...
Er du vimmer! Det tror jeg ville sende mig ud i en identitetskrise ;-)

Ikke at kunne checke email .. og ikke at kunne læse nyheder på nettet. Jeg tror faktisk jeg ville føle mig ret isoleret.
16 år12. april 2008 kl. 20:24
#3
re: Flittiglise kan ikke komme på nettet...
hej beta

endelig er vi på igen ;-)

montøren fra tdc fandt ud af at vores modem var for lille til at trække den nye hastighed som vi er sat op til.
desuden var chippen på centralen for lille. så det blev ordnet. og nu håber vi det kommer til at fungere.

iacob, du kan rolig kalde det panik. det er træls at være uden internet så længe ;-)

bare rolig beta, jeg trøstespiste skam ikke.
hver gang der var mad på bordet tænkte jeg i tallerken modellen. og tog rigeligt med grønt.
lørdag middag var det dog alm sandwich som der blev serveret og et lille stykke hjemmebagt kage om eftermiddagen. til aften var der flødestuvet kartofler ( som jeg kun tog lidt af ) og en masse dejlig blandet salat og stegt gris. desserten bestod af alle mulige forskellige slag frugt. så nej maden var ikke slem.
men vægttab kan jeg dog ikke melde ind med , men jeg holder mig på mit max-mål og vejer i dag 76kg
det tror jeg så skyldes mens som jeg fik i går.
håber jeg kan melde næste onsdag at jeg så kun vejer 75kg
tak for din bekymring ;-)
knus lise
16 år16. april 2008 kl. 08:53


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });