Halsbetændelse

Du læser en tråd i debat > off topic

#1
Halsbetændelse
Jeg har fået halsbetændelse og kan intet få ned, kan være jeg taber mig hurtigere men det er jo nok ikke så sundt.
Overvejer at få suppe i dag, men det gør ondt selv når jeg drikker vand.
16 år31. marts 2008 kl. 05:37
#2
re: Halsbetændelse
Det gør nok mindre ondt når det er noget dejligt varmt man drikker. Jeg har selv ondt i halsen og fik varm kakao i weekenden og det var rigtigt rart for halsen.
16 år31. marts 2008 kl. 07:56
#3
re: Halsbetændelse
Ej, hvor er det synd for jer!

Men Karina har ret. Varme drikke (og supper - man kan købe en god tomatsuppe (coops f.eks.) og spice den op med chili. Emminent med symptomerne på en halsbetændelse) er gode for halsen.

The, The med sukker, The med honning, varm mælk, varm mælk med kanel, varm kærnemælkssuppe (med rosiner), varm kakao etc etc.

Men mit bedste bud er Beriget The. Det er næsten det samme som en Irish Coffee - bare lavet med rom i stedet for whiskey og uden flødeskum. Varmen og spiritussen tager ømheden i en tid og spiritussen betyder at man bedre kan leve med symptomerne på halsbetændelsen.

Ellers er gule gajoler på flaske også gode mod halsbetændelser.

Det gældes bare om at komme ovenpå igen. Se en tudefilm eller engelsk krimi i fjernsynet. Nyde roen og stilheden. Sove.

God bedring til jer!
16 år31. marts 2008 kl. 12:50
#4
re: Halsbetændelse
Tak for ynk! :o)
Jeg har spist havregrød, banan og is i dag, ja isen var nok ikke smart, men det gjorde ikke ondt. Får penicillin så håber halsen er normal i morgen, og jeg kan få en masse grønt og frugt
16 år31. marts 2008 kl. 19:49


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });