Aprilsnar

Du læser en tråd i debat > off topic

#1
Aprilsnar
Det er jo snart.

Er der nogen som har optænkt en god aprilsnar som de vil have brugt på de sagesløse ofre i den nærmeste familie, omgangskreds eller blandt kollegaer og chefer?

Gode ideer modtages gerne :-)
16 år25. marts 2008 kl. 19:22
#2
re: Aprilsnar
Diverse frugtfarver til evt. mælk, fløde, kartoffelmos har jeg ladet mig fortælle er noget der overrasker folk..

Jeg overvejer da selv at afprøve det :o)
16 år25. marts 2008 kl. 21:11
#3
re: Aprilsnar
Lyder sjovt, men jeg troede aprilsnar handlede om at binde folk en historie på ærmet for derefter at råbe "aprilsnar" efter dem?

Er det mig der har et for snævert syn på den spøg?
16 år26. marts 2008 kl. 21:12
#4
re: Aprilsnar
tjah, du kan jo prøve at sige til familien, at du er blevet fyret!!!
16 år26. marts 2008 kl. 21:33


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });