Nyt arbejde.. samme arbejdsgiver

Du læser en tråd i debat > off topic

#1
Nyt arbejde.. samme arbejdsgiver
Jeg har søgt over i en anden afdeling og idag faldt det hele på plads. Jeg skal officielt starte den 1. april (den er god nok, det er ikke aprilsnar - men mere om det i en anden tråd), men det tager nok reelt lidt længere fordi jeg skal have lukket noget gammelt arbejde ned.

Da jeg regner med at få mindre ventetid på arbejdet, så får jeg lidt mindre tid her på forummet. Bare så I ved det... jeg hænger stadig på og især taster jeg stadig ind, men nu må det nye arbejde få prioritet.
16 år25. marts 2008 kl. 19:19
#2
re: Nyt arbejde.. samme arbejdsgiver
Held og lykke med dit nye arbejde :o)
16 år26. marts 2008 kl. 01:27
#3
re: Nyt arbejde.. samme arbejdsgiver
hej iakob

ja, held og lykke med dit nye arbejde.
lise
16 år26. marts 2008 kl. 07:00
#4
re: Nyt arbejde.. samme arbejdsgiver
Tak :-)
16 år26. marts 2008 kl. 21:12
#5
re: Nyt arbejde.. samme arbejdsgiver
Pøj pøj med det
16 år29. marts 2008 kl. 18:09


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });