I'M BACK!

Du læser en tråd i debat > off topic

#1
I'M BACK!
Hej alle - nye som "gamle"

Jeg er tilbage efter at have tabt mig meget og også taget lidt på igen - uden brug af Madital. Jeg fik alvorlig stress - og det medførte også, at jeg fik forbud mod at bruge Madital :-( Men nu er jeg nogenlunde rask igen, og tilbage på ret kurs! Det er skønt. Havde tabt mig til omkring de 57 kg. på et tidspunkt, og den var så desværre røget op på 62 igen efter stress, men her til morgen sagde vægten 59,3 :-D

Jeg skriver mest dette indlæg, for så har jeg nogen "til at holde mig i ørene", forstået på den måde, at jeg har sagt jeg har blod på tanden igen, og så vil det jo ikke være særlig flot, hvis min vægt begynder at stige igen.

Håber det går godt for jer alle.

Camilla
16 år20. marts 2008 kl. 11:25
#2
re: I'M BACK!
Velkommen tilbage!!

Stress er noget skidt noget. Jeg har set det lægge 3-5 mennesker ned ude på arbejde i en sådan grad at de måtte have 2-3 måneders orlov. Man bør med jævne mellemrum lægge sig tilbage på en sofa og tænke: "Har jeg det godt med mit liv? Når jeg hvad jeg vil? Er mine ambisioner passende og realistiske?". Og man bør aldrig, aldrig påtage sig ansvar for problemer som man ikke også får kompetencen eller ressourcer til at løse - i hvert tilfælde ikke på arbejde.

Jeg håber du har lært hvordan du undgår stress fremover.

Så.. hvad er din plan? Hvordan vil du opnå dit vægttab?
16 år20. marts 2008 kl. 21:00
#3
re: I'M BACK!
hej Camilla
det lyder lidt hårdt at skulle døje med stress, når man kun er 17 år. Godt du er på rette spor igen. Har du virkelig brug for at tabe dig. 60 kg lyder da flot, og må vel give en pæn BMI til dig?
hilsner margitte
16 år22. marts 2008 kl. 10:08
#4
re: I'M BACK!
Hej begge to

Har ikke kunne komme på nettet, derfor svaret kommer lidt sent.
iakob>> Har ingen idé om hvad jeg skal gøre. Og vægten er gået op siden jeg satte mig målet at skulle tabe mig :(
margitte>> Nej, har ikke brug for at tabe mig, men får det bedre når vægten er lidt lavere.

Camilla
16 år15. april 2008 kl. 08:42
#5
re: I'M BACK!
Hvis din vægt ikke pt er et problem, så læn dig lidt tilbage og nyd det. Jeg kan godt forstå at du med en lille vægtstigning er lidt nervøs for om alle kiloerne kommer raslende tilbage - men det gør de altså ikke på een uge.

Vej dig een gang om ugen og hav et fornuftigt leje af hverdagsmad og hverdagsmotion samt hverdage og festdage.

Snak med din mor og far om at du har taget lidt på og gerne vil tabe det igen - forsikr dem om at du slet, slet ikke har lyst til at stresse over det igen og derfor gerne vil have deres hjælp / støtte.
16 år16. april 2008 kl. 15:42
#6
re: I'M BACK!
Min vægt er et problem - et for stort problem faktisk. Jeg har fået en spiseforstyrrelse og har fået en tid til en psykiater. Så indtil videre prøver jeg at tabe mig på den sunde måde, jeg altid har gjort. Men pga. af spiseforstyrrelsen er det ret svært. Men glæder mig til at få hjælp af en professionel, for her det sidste stykke tid har det virkelig taget overhånd.

Camilla
16 år19. april 2008 kl. 11:45
#7
re: I'M BACK!
Du skrev til margitte at du ikke har brug for at tabe dig - det var det jeg mente med at din vægt ikke er et problem.
16 år19. april 2008 kl. 20:32
#8
re: I'M BACK!
Nåå.. På den måde. Mener at den ikke er et problem på overfladen, da jeg har normalt BMI, men for mig er den.
16 år20. april 2008 kl. 10:02


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });