Picasa Webalbum / Googles billedsystem?

Du læser en tråd i debat > off topic

#1
Picasa Webalbum / Googles billedsystem?
Er der nogle som har erfaringer?
Gode som dårlige?
Jeg skal have uploaded mine feriebilleder til familie og venner. Alternativt skal jeg gøre det på en af mine hjemmesider, men der er alt for mange billeder til det synes jeg.
16 år13. februar 2008 kl. 13:52
#2
re: Picasa Webalbum / Googles billedsystem?
Jeg blogger tit gennem Picasa til min blog på blogspot. Det virker fint.

Jeg har ikke erfaring med googles billedsystem - kender ikke engang de engelske navn.
16 år13. februar 2008 kl. 22:28
#3
re: Picasa Webalbum / Googles billedsystem?
Okay jeg tror jeg prøver at tage fat på det i weekende - skal lige tage mig sammen ;-)
16 år15. februar 2008 kl. 11:37
#4
re: Picasa Webalbum / Googles billedsystem?
Så lykkedes det - programmet blev ldit forvirret af at jeg har delt min harddisk i 4 og har billeder liggende på flere dele ;-)
Men for nysgerrige er der billeder her: picasaweb.google.com
Så ryger anonymiteten, men så håber jeg at man kan se at de - 10 kg var godt givet ud :-D
16 år19. februar 2008 kl. 16:23
#5
re: Picasa Webalbum / Googles billedsystem?
Uh, jeg får helt lyst til at komme afsted selv. Men det bliver nu ikke i år.

Gode billeder. Der er ikke lige nogle før-billeder at sammenligne med, men du ser i hvert tilfælde ikke overvægtig ud.
16 år20. februar 2008 kl. 09:53
#6
re: Picasa Webalbum / Googles billedsystem?
Har ikke lige kigget dine billeder endnu, men har selv flere picasa albummer. Det virker helt vildt godt. Specielt det med at man kan lave en quickfix samt beskæring af billederne inden upload, og det tager ingen tid.
Jeg har et album, som jeg så linker til fra min hjemmeside. Man kan linke dirkete til det enkelte billede (så det ligger på din side) eller man lave et link til et diasshow i en iframe.

Desuden er det rimelig kvalitet også hvis man downloader igen. Du kan i øvrigt også lægge filmklip ind.

(har svært ved at skjule min begejstring :-)
16 år29. februar 2008 kl. 14:48
#7
re: Picasa Webalbum / Googles billedsystem?
Tak for svarene - jeg har ikke været her på forum de sidste to uger da jeg har haft så travlt med arbejde og speciale.
Men Iakob: jeg har faktisk ikke noget før-billede til min store ærgelse! Min bror har muligvis et hvor jeg står med hans datter i en dåbskjole, så det er mest arme og ansigt man kan se (behændigt for et førbillede ;-)). Men jeg er jo heller ikke overvægtig længere, jeg tabte mig netop 10 kg fordi jeg skulle på denne ferie og det var en kæmpe motivation.
Vejle: se det var nye muligheder at kunne linke til egne hjemmeside - det havde jeg ikke lige tænkt på... Takker.
16 år3. marts 2008 kl. 19:29


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });