Hvad gør du med dine gamle blade?

Du læser en tråd i debat > off topic

#1
Hvad gør du med dine gamle blade?
Jeg SKAL altså have ryddet op i mine reoler og skuffer og der er blandt andet en ret stor stak dyre livsstilsmagasiner, især om bolig, mad og haver. Jeg kunne selfølgelig bare sende dem til genbrug, men måske har du en bedre ide? Det ville jo være dejligt hvis andre kunne få gavn af dem.

16 år22. januar 2008 kl. 17:23
#2
re: Hvad gør du med dine gamle blade?
Hvad med spejderne? Eller en genbrugsbutik som f.eks. kirkens korshær? Vil de ikke have dem? De kan måske få penge ud af at sælge dem videre.

Ellers spørg den lokale skole eller børnehave om de vil have bladende så de kan lave collage og sådan noget.
16 år22. januar 2008 kl. 18:48
#3
re: Hvad gør du med dine gamle blade?
Jeg elsker også de blade og når jeg har nogle liggende som er læst 100 gange fordi jeg bare elsker at bladre dem igennem, så pakker jeg dem som regel i en pose til en veninde, som også elsker de blade og synes de er for dyre. Hun får så besked på bare at gi dem videre når hun er færdig. Hvornår de bliver smidt ud ved jeg ikke og er egentlig også lige glad. Hovedsagen er at der er andre end mig der får glæde af dem.

Hvad med en byttebiks - der findes da de her med brugte blade - mon ikke også de har den slags magasiner ?

Ellers er spejderne da en oplagt mulighed hvis de altså gør i loppemarked og den slags.

Kh Karina
16 år22. januar 2008 kl. 20:04
#4
re: Hvad gør du med dine gamle blade?
Jeg må indrømme at jeg ikke lige har tænkt så økologisk, og forære mine blade væk :(
Jeg ripper dem for alt det gode = opskrifter, hånarbejde, boligindretning. Du ved alt det gode...
Så laver jeg mapper med plastiklommer hvor jeg sætter siderne i, så er det mere overskueligt når jeg skal have en opskrift eller inspiration til et og andet. :)
Men pas på, det kan hurtigt blive til mange mapper... HI HI
16 år15. februar 2008 kl. 18:23


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });