Amazon.co.uk har ingen tillid til egne produkter

Du læser en tråd i debat > off topic

#1
Amazon.co.uk har ingen tillid til egne produkter
Det ved jeg nu, fordi jeg modtog et nyhedsbrev med en liste af slankebøger som er på udsalg samt følgende besked:

"Life's too short to worry about dieting! As you've visited our store or bought similar titles from us in the past, we thought you might be interested to know that we have up to 50% off hundreds of new year new you titles"

Ok.. bortset fra at jeg ikke forstår "new year new you titles", så de regner med at jeg stadig har brug for at tabe mig.. hvilket jo nødvendigvis må betyde at den sidste bog jeg købte, ikke har hjulpet mig meget.

Hehehe :-D
16 år17. januar 2008 kl. 21:46
#2
re: Amazon.co.uk har ingen tillid til egne produkter
goáften iakob

ha ha ha, den var god.
jeg fik lige et lille grin nu her inden sengetid ;O)

tak for grinet

go´nat

lise
16 år17. januar 2008 kl. 22:01
#3
re: Amazon.co.uk har ingen tillid til egne produkter
er der en tolk tilstede???
16 år17. januar 2008 kl. 22:41
#4
re: Amazon.co.uk har ingen tillid til egne produkter
new years new you titles : nye bøger til en ny dig i det nye år

Jo men statestiker viser jo at folk går på den ene nye kur efter den anden. Men god var den alligevel.
16 år17. januar 2008 kl. 23:01
#5
re: Amazon.co.uk har ingen tillid til egne produkter
Den engelske tekst siger (jeg er ikke tolk så den er sikkert ikke helt korrekt oversat - men meningen er der da):

"Livet er for kort til at bekymre sig om kur! Da du tidligere har besøgt vores butik eller købt lignende titler fra os, så tænkte vi at du måske vil være interesseret i at vide at vi giver 50% rabat på hunderede af nye bøger til en ny dig i det nye år".
16 år18. januar 2008 kl. 09:03


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });