Tv Shop maskiner

Du læser en tråd i debat > motion

#1
Tv Shop maskiner
Hej

Ville bare lige høre om der er nogen af jer, der har prøvet nogle af de der fine træningsmaskiner man kan købe gennem tv shop?
16 år21. juni 2007 kl. 20:58
#2
re: Tv Shop maskiner
Jeg har haft en motionscykel til at stå og samle støv. Den knirkede hæsligt, når man trådte i pedalerne, og jeg opdagede hurtigt, at det var langt langt bedre, at komme ud og cykle på min dejlige almindelige cykel.

mange hilsner
Pernille
16 år22. juni 2007 kl. 10:33
#3
re: Tv Shop maskiner
Hmm ok, ja det var jo knap så spændende =/

Ville bare gerne finde et eller andet som kunne stramme lidt op på maven, uden at jeg skulle rode rundt nede på gulvet, da jeg ved med mig selv at det ville vare 1 sek og så gør det for ondt i ryggen....
16 år26. juni 2007 kl. 20:46


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });