Håndtag!

Du læser en tråd i debat > motion

#1
Håndtag!
hejsa :)

Nogle der har nogen gode træningstips til at få håndtagene reduceret?

mvh.
16 år19. juni 2007 kl. 14:26
#2
re: Håndtag!
Hejsa

Mavebøjninger hvor du "vrider" højre albue mod venstre knæ og omvendt.
(Knæ og albue "mødes" over maven)
Hoved og skuldre skal løftes fra gulvet uden at hive i nakken.

Mvh PhatC
16 år19. juni 2007 kl. 18:38
#3
re: re: Håndtag!
Mange tak skal du have :) Det vil jeg prøve..

Mvh Kath
16 år20. juni 2007 kl. 07:17
#4
Kosteskafts-øvelsen!
En lille nem øvelse til håndtag, skrå mave muskler og rygmuskulaturen er at stå eller sidde på en stol med ret ryg. Tag et kosteskaft bag nakken og hen over skuldrene, så du holder fast i det med hænderne. Sving i taljen fra side til side så langt du kan. Numsen skal holdes stille. Svinget skal gå rundt om dig selv så skuldrene hele tiden er vandrette. Tæl hver gang du gør det mod højre, og tag så 300 hver dag. Det kan godt være man ser fjollet ud, men det virker, og det tager kun ca 6 minutter.

Håber du forstår hvad jeg mener.
16 år20. juni 2007 kl. 08:32
#5
re: Kosteskafts-øvelsen!
Det lyder som en god øvelse, det må jeg prøve :) Så kan de være de dumme håndtag smutter deres vej (:

Mvh Kath
16 år20. juni 2007 kl. 13:47
#6
re: re: Kosteskafts-øvelsen!
Håndtag finder nogle muligvis charmerende (min mor), men det lyder som en god plan til at få dem væk alligevel;)
16 år23. juli 2007 kl. 09:40


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });