hjælp mig

Du læser en tråd i debat > motion

#1
hjælp mig
jeg har to heste og bruger meget tid på dem... bruger nok samlagt 3 til 4 timer på dem om dagen... og det er at muge ud, strø halm, feje, strigle og går jo en masse når det er... men mit spørgsmål er så, hvad jeg skal sætte de 3 til 4 timer ind under ved motion?? er det ved landmand eller noget helt andet???

hilsen tina
17 år18. februar 2007 kl. 14:52
#2
re: hjælp mig
Hej Tina,
Som du selv er inde på, ligger det nok mellem faktor 5 og 7, så du kan fx bruge faktor 5=havearbejde eller faktor 7=landbrugsarbejde eller finde noget andet, der tæller faktor 6. Selve ordet er ikke så vigtigt.

Hilsen Elsebeth
17 år18. februar 2007 kl. 15:25
#3
..
okay det vil jeg prøve... tusind tak for hjælpen elsebethre: re: hjælp mig
17 år18. februar 2007 kl. 16:01


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });