Ugens bedste motion

Du læser en tråd i debat > motion


#1
Ugens bedste motion
Denne tråd er til at vi kan inspirere hinanden og fejre hinandens gode motionsvaner. Hvad har denne uge været din bedste motion? Det behøver ikke betyde den længste, den hårdeste eller den svedigste. Du bestemmer hvad der er godt. Men fortæl og inspirer andre.
1 år11. oktober 2022 kl. 12:04
#2
Jeg starter gerne. Sidste uges bedste motion, var første møde med ny gåveninde og en tur i tusmørket jeg ellers ikke bryder mig om. Vi gik 5 km og blev enige om at vi godt kunne enes til at gå sammen. Vi har siden gået to andre ture af samme længde.
1 år11. oktober 2022 kl. 15:03
#3
Denne uges bedste motion var i dag, hvor jeg frøs i stuen og var på vej til at lægge mig under dynen, da motionsveninde skrev at hun var på vej ud. Selvfølgelig skulle jeg med, så ud kom jeg med det samme. 4 km. Det gav ny energi og det gav varmen.
1 år14. oktober 2022 kl. 19:00
#4
Denne uges bedste motion var at gå ved Højer sluse med medvind, nøøj hvor gik jeg stærkt.
1 år20. oktober 2022 kl. 19:20
#5
Denne uges bedste motion var at hjælpe med en flytning af en masse ting, til en anden adresse.
-hold da op, hvor er jeg træt
og kan mærke, at der er muskler? jeg ikke har brugt i flere år :-(
1 år23. oktober 2022 kl. 12:00
#6
Denne uges bedste motion var at komme ned på biblioteket efter nogle bestillinger. Da jeg lige havde været ude at køre inden jeg fik beskeden, besluttede jeg mig for at gå i stedet for at tænde bilen igen. Lille sejr over dovenskaben.
Moseblomsten, sejt du gik ind og hjalp til
1 år27. oktober 2022 kl. 17:41
#7
Silver - jeg hjælper gerne.. men skal også passe på mig selv.. (det skal alle tænke over) - men blev træt på en ok måde..
Jeg har været ude at gå lidt i den flotte natur og nyde farverne (på @Odins anbefaling..) - jeg fandt lige et par små Karl Johan svampe, som kunne passe til aftensmaden..
Fedt at du tog en gå-tur, i stedet for at køre ;-)
1 år31. oktober 2022 kl. 20:48
#8
Ugens bedste gåtur har været at få den originale facebookgåveninde med ud at gå igen. Vi gik 3 km og vi gik stærkt selvom vi snakkede. Så dejlig en tur i efterårsstemning.
1 år3. november 2022 kl. 10:15
#9
Denne uges bedste..

Fjerne blade fra græsplæne / fliser - samlet 2 timers arbejde.. men med lidt Mozart i ørerne, så er det ren hygge 😊
1 år5. november 2022 kl. 13:20
#10
ugen er knapt begyndt, men gårsdagens tur er bestemt værdig som ugens bedste motion, for en pludselig invitation til gåtur med veninde vendte en dårlig dag til en god dag, og oveni kom der 3,4 km under fødderne inden vi havde set os om.
1 år8. november 2022 kl. 08:38



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });